29 Ağustos 2007

EXTREM

merhaba dünyam...seni çok ihmal ettim biliyorum ama elimde olmayan sebeplerden dolayı böyle oldu.ama artık geldim yine eskisi gibi oluruz dimi kanka:)çok yoruldum bugün sabah alt komşumla çarşıya gittim öğlen geldim yemeğimi yedim çayımı içtim diğer alt komşumla yukarı çarşıya gittim bu sefer,şükrana dershane arıyoruz da uygun fiyatlı ve kaliteli olanından.Ama çok pahalı yahu 2 milyar hep yani şimdinin 2000 ytl cinsi.Neyse gittik işte aaa ne göreyim benim ortaokuldan tanıdığım bi öğretmen oranın müdiresiymiş hemde alt komşumun akrabası ama orası miniklere bakıyormuş öss ciler başka bi yerdeymiş yarında oraya gidecem asıl fiyat orda belli olacak.Ya benim gözüm acayip tuttu burayı tertemiz,hem disiplinini de gidenlerden anladım olur inşallah bi de bizimkinin en yakın arkadaşı(evlerde yanyana zaten)oraya gidiyor yoldaş olurlar birbirlerine inşallah.hayırlısı olsun yarın gelişmeleri yazarım hadi by....

0 Comments: