19 Mayıs 2008

Çünkü biz DOST'uz...



Bir gün bunalırsan ve sıkıntını paylaşmak istersen beni ara...
İki elim kanda olsa gelirim,sıkıntını yok ederim....
Birgün ağlayacak gibi olursan da ara beni....
Seni belki güldüremem ama,söz veriyorum,seninle birlikte ağlayabilirim..


Birgün uzaklara kaçmak istersen beni aramaktan çekinme...
Seni belki durduramam ama seninle birlikte koşabilirim...
Birgün yüksek bi köprüden atlamaya kalkarsanda ara beni...
Seninle birlikte atlayamam ama aşağıda bekler, seni tutabilirim...


Birgün herhangi bi konuda kararsız kalırsan ara beni...
Seni senden fazla düşünür,sana fikir verebilirim...
Birgün kimseyi dinlememeye karar verirsende ara beni...
Ağzımı açmayacağımı,söylemediklerini bile dinleyeceğimi bil...


Birgin beni üzdüğünü düşünürsen de çekinme yine ara beni....
Göreceksin sana kıyamam,kızamam,üzemem seni...
Birgün beni ararsan ve benden karşılık alamazsan...
Söz ver:O zaman sen ulaşmalısın bana....
Çünkü o an bir meleğe gereksinim duyduğumu bilmelisin....

0 Comments: