29 Mart 2009

gidiyorum...


geçimsizim bugünlerde....gidiyorum bi süreliğine....uzaklaşmak belki de iyi gelecek...halama kaçıyorum yine...çok asabiyim son zamanlarda,gerginim,kızgınım,üzgünüm,bunaldım...gözden geçirmem gereken ilişkiler var,uyuz oluyorum bazı tiplere,niye hep idare etmek zorunda olan benim diye düşünüyorum....ne olduklarını,bazı durumlarda nasıl yanlış davranışlar sergilediklerini ve aynı zamanda samimi bi ilişkimiz olduğunu sanan ama ayrım yaptığının farkında olmayanlara (yada bilerek yapmalarına),herşeyi ama herşeyi pat pat yüzlerine söylemek varken hep alttan almak zorunda kalan ben BIKTIM!!!!BİRİLERİNİN HATIRI İÇİN BİRİLERİNE KATLANMAKTAN BIKTIM!!!BENDE İNSANIM BİR CANIM VAR BİR SABRIM SONUNDA BENDE DELİ OLURUM!!!
Özer bi gelse hayırlısıyla hayatımda çoğu şey düzene girecek ve çok şey değişecek,inşallah 26 gün sonra burda...off son zamanlara girdik ya artık zaman da geçmiyor,bunun da stresi var biraz...Allah'ım yardım et ne olur...
Yarın seçimden sonra giderim büyük ihtimal,kızım iyi gelir belki bana,ne zaman dönerim bilmiyorum,kendinize iyi bakın,umarım içimdeki sıkıntılardan arınmış olarak geri gelirim,hoşcakalın...

1 Comment:

Adsız said...

canım bilmezmiyim birileri kırılmasın diye kendinden ödün vermeleri, bende şuan senin gibiyim ve patlamamak için zor tutuyorum kendimi, git kafana dinle biraz uzaklaşmak iyi gelecetir...