1 Mayıs 2010

Geldim geldim:))

Çooook uzun zaman oldu,bi bakalım neler değişmiş...

1)Antepten geldik
2)Tüyap fuarcılıkta işe başladım
3)yüreğire taşındık
4)7+9 hamileyim
5)Annemlere tekrar geldik
6)Özer üniversite diplomasını aldı çok şükür
7)Güzel ve içimize sinen bi eve taşındık
8)Babamız işe girdi Allah'ıma binlerce kez şükür,O ŞİMDİ MÜHENDİZ:))))


Son yazımdan bu yana olan biten herşey bundan ibaret,söylemek ve yazmak o kadar kolay ki ama işin içine girecek olursak pek içaçıcı şeyler değil yaşananlar,o günler gitti ve bi daha gelmesin inşallah...Çok şükür diye diye bugüne geldik,Allah'ım kimseye yaşatmasın o günleri....Şimdi herşey yavaş yavaş düzeliyor ve hayat bizim için bundan sonra başlıyor:))

Şimdi evimizin eksiklerinden başladık bakalım ilk olarak babamız anneler günü hediyemizi(bulaşık mak.) erkenden verdi mutfakta çok vakit kaybettiğim ve artık karnım uzanmama engel oldu için,onu listeden sildik,sırada en zevklisi bebek odasını kurmaya geldi,evim 3+1 ve ben oturma odamı annemlere verdiğim için benim 2 odam boş şuan yani ıvır zıvır var birinde ütü odası gibi yaptım diğerini bebek odası için ayırdım şimdiden oyuncaklarla doldu,bebeğim çok şanslı çünkü hala büyümeyen bi annesi var:)

Bebek odası hakkında fikirler alıyorum daha doğrusu ben bebek odası istemiyorum ilerde işime yarayacağını sanmıyorum,kendisi henüz elimde değil ama gelince resmini çekip yayınlarım bi karyola var zaten yatağımın yanına koyacağım antika bir miras değerinde,rahmetli dedemin elinden çıkma bir yatak babam tarafından elden geçirilip sıfır gibi olan ve şuan 24 yaşında olan kardeşimin ilkokula giderken bile kullandığı bir yadigar,halam kendi çocuğuna kullandı ve şuan boş duruyor bana gönderecek ve yine elden geçecek,onu yanıma alayım ve çocuk odası tarzı bişey satın alayım diyorum,bebek denen melek hemen büyüyüveriyor çünkü,bebe odası eşyaları oyuncak gibi olduğundan ben gardırobunu 3 kapılı yada sürgülü düşünüyorum,şifoniyerde biraz büyük olsun ki çocuk büyüdükçe artan kıyafetlerine yer olsun ve uzunca bir süre kullansın,aşağıya resimleri ekliyorum hemen,babamız pc masasına kondu bile şimdiden:))









Biz bunu çok beğendik,ama çoğunluk şimdi gereksiz diyor,iyi de ben devamlı eşya yenileyemem ki,karyolamızda zaten uzunca bir süre yatacak,yataktan düşmez hale gelince de bu yukardaki yatakta yatar,o zamana kadar 2. bebek gelir zaten onu yine hooop karyolaya alırım yanıma:))ben uzun vadeli düşünüyorum herşeyi nedense:Dya ama mantıklı değilmi düşüncem,etrafımdakilere kalsa bebekken ayrı,çocukken ayrı gençken ayrı alınır diye düşünüyorlar ama gözlemlediğim kadarıyla ben doğru bi karar veriyorum,şimdi istediğimi aldım aldım,alamazsam sonrasında ne para biriktirebilirim ne de diğer eksiklerimi tamamlayabilirim...Öğleyin özerle tanıdık bi mobilyacıya gittik yaptırmayı düşündüğüm 3 parça şeye 1.125tl fiyat biçti,yukarıdaki takım ise 2.000 tl,başka bi mobilyacıdan yaptırma değilde hazırını sordum 3 parçanın 750 lira dedi,bilmiyorum bi karar verebilseydik zevkle döşeyecektim odasını bebeğimin,beni okuyanlar fikirlerinizi bekliyorum,bugünlük bu kadar yeter ben gider,hoşcakalın...

0 Comments: