18 Nisan 2008

şükür kavuşturana.....

arkadaşlar çok şükür kocişime kavuştum...şuan arkadaştayız daha doğrusu ev sahipleri işte,özer de hastaneye gitti evci almaya,beni eve bıraktılar ilkgülle birlikte...bu arada ilkgül ev sahibesi onun eşi özerin çocukluk arkadaşı...ilkgül az ötede hastanede çalışıyo doktor sanırım(ay duymasın daha ne görev yaptığını tam olarak bilmiyorum)yeni tanıştık gerçi,bu 2. görüşmemiz doğal yanee:) 2 dk'lık bi mesafe ev ve hastane arası,ne güzel dimi:)))neyse ben resimleri eklerim uykum geldi akşam 9dan beri uyumadım,sonra hadi görüşürüz...

4 Comments:

Gamzeli said...

Benim ev ile çalıştığım hastane gibi mesafe , iyi oluyor otobüs derdi olmuyor :) hadi bakalım şükür kavuşturuna..

Hüzünler Güzeli... said...

cnm şimdi açtım msn i ama sen sıcağı sıcağına yazmışsın tşk ederim,şuan istanbuldayım bugün akşam 6 da falan geldim:)yine de şükür kavuşturana:)

PERİLİ KÖŞK said...

nasıl yani askerlik bitti mi....
yoksa izin falan mı....
hadi bakalım ,her şey gönlünce olsun....

Hüzünler Güzeli... said...

yok perilim bitmedi,kocişimi ziyarete geldim kocaeline:)şuan istanbulda tubilerdeyim ama inşallah cuma günü tekrar gidecem kocaeline,ordan da memleketim adanaya dönecem...öptüm cnm...