15 Nisan 2008

yıllar sonra...




aslında söyleyecek çok fazla bişe yok,herşeyiyle çok güzel bi gündü,güzelinde ötesinde muhteşem bi gün geçirdim...facebook'tan arkadaşlarımı tek tek buldum...aslında sıkıldığım için takılıyordum öylesine,uzun zamandır facebook tayım ama lise arkadaşlarımı bulamadığım için "aman onları bulamadım,ilkokul arkadaşlarımı bulacakmıyım sanki"gibi yanlış bir düşünceyle gezinirken bi baktım tek tek çıktılar...hemen bi buluşma ayarladık,heyecandan ölecektim...nası bi ortam olacak,nası insanlar acaba diye diye gittim ve o gün hayatımda 2. kez gülmekten yüz kaslarımın ağrıdığını hissettim:))biraz oturduktan sonra,hüseyin ilkokul öğretmenimizi arayıp size geleceğim müsaitseniz dedi ve biz hep birlikte giderek sürpriz yaptık ona:)))çok sevindi canım benim...zaman su gibi akıp geçti akşam 20:00 civarıydı hüseyin eve bıraktığında ve tekrar buluşmak üzere ayrıldık...öpüyorum hepinizi byy

0 Comments: