3 Temmuz 2008

işte geldim...


Bu aralar herkes ara verdi sanırım,ben de ortama ayak uydurayım dedim:)şaka tabiki,yeni bir KOCAELİ yolculuğu yaptım.Gittim kocişimi gördüm,umut topladım,kafamı dağıttım...direk hastaneye gittim,bekledim çıkış saatini,kitap okudum gizli gizli sigara içtim ve sonunda yakalandım:))
Bu sefer kocaeli örtmen evinde kaldık hoş bi yer,beğendim doğrusu:)sabah çıkıp akşam dönüyorduk eve,kahvaltıyı ilk gün dışarda yaptık açık büfeymiş hadi oraya götüreyim seni dedi özer,gittik ve ne göreyim!!!herşey var feci bi durum:)))
Sadece aldıklarım,bitiremedim tabiki:)daha almadığım neler vardı bi bilseniz...Bu bundan sonra kahvaltı mekanımızın orası olacağını gösteriyo:)bu da örtmen evinin kahvaltısı ne kadar klasik dimi:)

Bol bol gezdik aşkımla,her yere götürdü beni her istediğimi aldı,bi ara kırtasiyede fazla zaman harcadım o zaman sıkıldı kuzum ama:)küçük okullu olacak kuzenlere yiğenlere bişeler alayım dedim ve rengarenk şeyleri görünce daldım içine:)kendime ve arkadaşlarıma da aldım tabiki:)Kpss ye hazırlanıyorum diye gefter falan da aldım kendime,Adanada yokmuş gibi gittim ordan aldım,yürüyüş yoluna oturduk önce gelen geçeni izledik,güldük eğlendik vs...sonra aklıma geldi hadi aşkım defterin ilk sayfasına aldığımız renkli kalemlerle bu günü yazalım dedim,bugünle kalmadı aşk mektubu gibi bişe çıktı ortaya,resim çekildik ve bu resimleri tab ettirip defterin üstüne yapıştıracam,sonra defteri şeffaf kapla kaplayacağım,delimiyim neyim:)))
Ayrılık vakti geldi,gittik teslim ettim canımı,ayrılıklar üzmüyo artık beni,Allah can sağlığı versin yeter ki diyorum...Ordan istanbul anadoluya geçtim abimlerde kaldım bikaç gün,rahmetli kuzenimin kızkardeşi avrupa da oturuyo o rahat bırakmadığından çarşamba günü öğleden sonra geçtim avrupaya,5 gün falan orda kaldım.Hatta orda bile ilkokul arkadaşımlarımla buluştum,sağolsunlar gezdirdiler beni bi güzel:)taksimde buluştuk,geze geze beşiktaşa gittik,yemek faslından sonra hadi bi okey çevirelim dedik gittik bi cafeye,nezih bi ortamdı,arkadaşım seda ile erkek arkadaşı eş oldular,diğer arkadaşım Ali ve ben eş olduk ve yendim onları:))Alinin çok bi yardımı olmadı ama tek götürdüm diyebilirim yaneee....Ali duymasın:)

0 Comments: