28 Temmuz 2008

yokum...


hatalarımla yüzleşmekten,onlarla boğuşmaktan yoruldum...düşündükçe kendime zarar veriyorum.en iyisi kaçmak gitmek bi süreliğine...Gidiyorum ben yaylaya belki biraz açılırım,KPSS'ye hazırlanmalıyım...Özer gelene kadar orda kalacam,o geldiğinde yardım eder bana kurtarır beni bu durumdan,alır çekip çıkarır beni bu çırpındıkça battığım bataklıktan...Sizden tek isteğim bana dua edin,dua edin ki bu psikolojiden kurtulayım ve herşey yoluna girsin...
BU DA GEÇECEK...BİLİYORUM BİGÜN BUNLARIN HEPSİ GEÇECEK....HOŞCAKALIN...

3 Comments:

PERİLİ KÖŞK said...

ohoo ne bu kendini bırakmış haller yav....
olabilir eşinden ayrı yalnız olabilirsin ,güçlü ol bakalım,senden çok daha zor durumda olanları düşün...
kendine bir meşgale bul bence ki kafanda kurduklarından uzakşabilesin...
dualarım seninle.....

kakaolusevgi said...

Tatlım inşaallah tüm sıkıntıların çabucak geçsin zamanla birlikte ve sen sevdiğine çabucak kavuş.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Geçer bunlar da. 'Her günün ardında kalır insanoğlu'. Zannettiğinden, tahmin ettiğinden de güçlüdür. Kendi bilmez belki, ama öyle.

Umarım çabuk geçer, çabucak biter...