17 Ocak 2009

son 98 gün:)


352 gün geride kaldı...dile kolay geliyor ama işe bile gitmesine gönlüm razı değilken,hep yanıbaşımda dursun isterken Rabbim bunu hak gördü,aslında kendi elimizle çizdik bazı şeyleri birazda:)pişman değilim,çok şükür diyorum sadece.Aslında bekarken evliliklerde ayrılıkların hep iyi olduğunu düşünmüşümdür ama bu kadarı aklıma bile gelmezdi:)))sağ salim gelsin de aşkım ben beklemeye razıyım:)



şu sıralar içim çok sıkılıyor,yaklaşık 1 senedir doğru düzgün bi iş bulamadım,evde olmak çok sıkıyor beni artık...ne kariyer nette ne yenibiriş de bi tane bile iş çıkmadı,ne kadar cv yolladığımı hatırlamıyorum bile:)arkadaşlarım sağolsunlar buldular ama oralarıda kuruttum:)gazetelerde bile yok:)arıyorum aldık efendim diyorlar ağız birliği etmişler gibi:)artık sadece gülümsüyorum:)aslında fırtına öncesi sessizlik bu,biriktiriyorum içimde ya patlarım yada içten içe eririm:(depresyona çok meyilli bi kişiliğim var ve istemiyorum bunun olmasını,kendimle beraber etrafımdakilere de zarar veriyorum hal böyle olunca:(umarım en kısa zamanda iş bulurum aksi takdirde Allah herkese kolaylık versin:))



saçlarımı kestirmek istiyorum ama annem ve özer başta olmak üzere kimse izin vermiyor:(yenilik istiyorum,değişim yapmak istiyorum kendimde uzun saçtan bıktım eskisi gibi erkek traşı istiyorum,jöleleyip çıkmak istiyorum,kolay ve kullanışlı oluyo valla:)özeri kandırabilirsem ilk işim kuaföre gitmek olacak:)burda saçım küt gibi çıkmış,çeneye doğru uzayan model güzel olur diyo yasemin ama iş özeri kandırabilmekte:)offf pofffff...


tatlişkom canım arkadaşım yasemin de geliyo haftabaşı inşallah,çok özledim onukeşke her giden onun kadar kısa zamanda geri dönse bana,kısa zamanı geçtim keşke giden geri gelse:(eskisi gibi olsak yine:(çok özlüyorum eskiyi BİZ olduğumuz zamanları arıyorum hep ama bulamıyorum,küsüyorum sonra:((



Diğer ilkokul arkadaşım dişdoktoru zeynepcime gittim bugün,sohbet düzenlemişler bayanlar arasında,haftada 1 gün toplanıp hem dini sohbet yapıyolar hemde gırgır:)hoşuma gitti bugün:)aslında endişeliydim nası bi ortam olur diye düşündüm hep,kasıntılı olacağını düşünüyordum,sıkılırım hiç konuşmam dedim içimden,ama gidince birazda kaynaşınca tüm fikrim değişti:)herkes genç,çoğu kapalı,bi bayan kısa bi dua okudu,tebareke sanırım:)sonra zeynep güzel diksiyonuyla duayı topladı,dini sohbeti yaptı,sonra kaynaşmaya ve kaynatmaya başladık:)ilk defa dedikodusuz bi kaynatma yaptım:)hoşuma gitti kısacası:)tebarekeyi okuyan bayan çok eğlenceli çıktı yaa çok güldürdü beni:)her hafta gel dediler söz vermeyim ama müsait olursam gelirim dedim.zeynep sarmısaklı köfte,cevizli kek ve peynirli börek yapmış bize:)bi de tatlı ikram etti:)güzel bi gündü,inşallah bende de toplanırız bigün:)


biraz karmaşık bi yazı oldu ama içimden geçenleri yazdım işte:)özer gelecek nete,onu beklerken sizleri ziyaret edeyim:)hoşcakalın....

3 Comments:

paçoznuri ve saz ekibi said...

şafak 98!birden benimde eşimin askerdeyken geçen günler geldi aklıma!bitip tükenmek bilmeyen bi hasret sarar insanın içini! vakit benden başka herkese akıp giderdi sinir olurdum.sohbete devam et çok iyi geliyor ben 5 senedir gidiyorum ve çok mutluyum o insanlarla beraber olduğum için.

Hüzünler Güzeli... said...

tşk ederim,hoşgeldin dünyama:)iyi geceler bi de:)

Adsız said...

az kalmış canım ya yolun yarısını geçtin bile ne mutlu sana..