1 Şubat 2009

günler ne çabuk geçiyor yahu:)bayağıdır yazmıyomuşum,diğer bloğumu da ihmal ediyorum doğal olarak:))bugün hava o kadar güzeldi ki yaseminimle reale gittik,cici aldı yasemin bi de yarın onlara oturmaya gidecez ya alışveriş yaptı:)tramisu yapacak tontişim bana:))günlerdir yağmur vardı,güneş bugün göz kırptı nihayet,öncesinde bahar havası vardı,dışarısı tertemizdi akşamları,kimse sobasını yakmadı bi ara,sonra yağmur bastırdı ama yine de öyle soğuk bi hava yoktu,bu hafta başladı güneş,artık bahar geldi buraya:)hele şubat girdi 10-15 gün sonra kışlık sezonu tüketmeye başlarlar,yazlık sezon açılır:)tam benim doğum günümde ilk cemre de düşüyo ohhh çok seviniyorum:))


malum iş bulamıyorum demiştim hala yok bişey:(yiyecek ekmeğim varsa bulur beni diyorum ve el işi yapıyorum bol bol,kurdelalı yazmaya taktım bi ara,otomatiğe bağlamış gibi ardı arkasına yaptım bir sürü hem basit hem zevkli...



şimdilerde kuzenimin aldığı siparişi yapıyorum,onun çocuğu olduğu için zorlanıyo,yardım edermisin dedi tabiki dedim,bir sürü lif ipi var zaten ilk öğrendiğimde rengarenk almıştım,değerlendirmiş olurum:)


bi de atkı işledim 1,5 günde,iyiki yapmışım çok işime yaradı:)

bebek elbisesi gibi olan mutfağa poşetlik maksatlı yapıldı,ondan hediye yapacaklarım da var sırada,ben nedense boş duramıyorum mutlaka bi meşguliyetim olacak,yoksa oflayıp poflamaya başlıyorum,lif bile dayanmıyo akşam başlıyorum ertesi güne bitiyo:)tam otomatiğim ben de:)))yada iş işlemek istemezsem kitap okuyorum,betüşüm verdi sağolsun 7-8 tane,imla< klavuzu karıştırıyorum yanlış söylenen kelimelere tahammülüm yoktur çünkü:)ingilizce sözlüğe bile bakıyorum zaman iki kelime daha eklesem dilime fena olmaz diye düşünüyorum:)tarihe yöneliyorum,sürekli okuyup notlar alıyorum,karmakarışık notlarım onrda pc ye aktarılacak,al bana meşguliyet işte:))


geçen hafta liseden arkadaşlarım bizdeydi,hepi topu 4 kişiydik 3 kişi kaldık,en son evlenen arkadaşım düğünden sonra bizi aramaz sormaz oldu,onu kaynattık bir sürü:)neden böyle yapıyo eskiden şöyleydik böyleydik falan derken güzel bi gün geçirdik,kısır yaptım onlara,güzel yaptığımı söylerler:)tubikkos ne dersin doğrumu:))bayramda istedi yaptım:)evelki hafta yasemindeydik gizemle beraber orda da kısır yedik:)
içimiz dışımız kısır oldu anasını satim,sonra öyle çok bi yemek yemiyorum neden kilo alıyorum ki diyoruz:)çok rahat haftanın 4 günü kısır yiyoruz:)yemekteyiz yarışmasında kısır yapmadılar hayret...ha bu arada yarışmada o uyuz olduğum şımarık kız dayak yemiş:)iki ayrı kişiden duydum,iyi olmuş dedim:)aslında dayak yanlısı biri değilim ama hakediyo kimisi de napim,edepsizliğe gelemiyorum:))



yeni bebişlerimiz geliyo Allah'ın izniyle,minnoş hamile:)kocaman karnı,elimi karnına koyuyorum küt küt diye ses hissediyorum:)hiç bizim burda doğum yapmadı hep başka yere gitti,bi keresinde doğum yapmış komşumuzun bahçesinde,komşu da almış leğenin içine,2.katın giriş balkonuna koymuş güneş görsünler diye:)sonra minnoş gelmiş komşumuz minnoşu da almış yanına gel seni çocuklarının yanına götüreyim yukarı çıkardım diye diye çıkmışlar ki e görsünler:((çocuklar parçalanmış:((başka kedi yapmış sanırsam:(kadın şok vaziyette tabi geldi bize anlattı kızacağımızdan çekindi sanırım:)sağlık olsun dedik napalım olan olmuş...


Hazır havalar düzelmişken artık düzenli yürüyüş yapsam diyorum,1 ayda 10 kilo vermek düşüncesini sildim kafamdanayda 3 kilo versem özerin gelmesine 8-9 kilo vermiş olurum:)ha ben gerçekten bu kiloları verirsem özer ne yapar bilemiyorum,aslında düşünmek bile istemiyorum,evlendiğimde çok zayıftım sadece 49 kilo:((ah nerde o günler keşke yine aynı olsam diyorum ama bizim bu koca kişisi beni en zayıf yerimden vurdu hep,ÇİKOLATAAAAA:(Bİ DE BAKLAVA...e gelde kilo alma,yiyorum ama almıyorum derken bi baktım hoooopppp 10 kilo almışım:(ben kısınca özerde kısmaya başlıyordu,ama ona zayıflık hiç yakışmıyo dolayısıyla diyet miyet yapamadım.artık iyiden iyiye düşünüyorum çünkü bu yaz rahat rahat giyinmek istiyorum:(istediklerim gözümde kalmasın istiyorum hatta özerle yeniden evlilik hazırlıklarına başlamak istiyorum acayip kilo veriyo insan valla:))


Evettt şafak 84 oldu,aslında gerçekten nası 1 seneyi devirdik anlamıyorum,ama çok şükür az kaldı,güzel günlere yeniden merhaba dicez Allah'ın izniyle 84 gün sonra:))ahaaa saatte tam doğum tarihimi gösteriyo:)20:02:)bizim tarihlerde ayarlanmış gibi abim 01.01-ben 20.02-şükran 10.10:)neyse çok uzattım sanırım,çay içeyim artık,acayip çay iştahım geldi,şekersiz denecek kadar az attığım için kilo da yapmaz dimi:))hadi kendinize iyi bakın öpüyorum bu yazıyı okuyan herkeşleri:)))byy...

1 Comment:

TuBiKKo said...

ayyy evet yaa senin kısırına hastayım zaten..o bayramda yaptığın kısırın tadı hala damağımda kuzum :) bu arada abinin esas doğumgünü 01.10 biliyosun di mi ? Nüfus cüzdanına yanlış yazmış dangalak memur :) bu bilgiyi de annenden almıştım.Kocamı boşu boşuna 9 ay büyük göstermişler ühüüü :) öpüyorum kocaman