24 Kasım 2007

istifa ediyoruz:)


evet canlarım burdayım,sadece ihmallik ettiğim için yazamadım.çok önemli şeyler de olmadı zaten...başlıkta olduğu gibi özer bey artık çok şükür istifa edicek bugün...yeter geç bile kaldı,aylardır maaş alamadığımız yetmiyormuş gibi,erkenden bile gelmiyo özer,yapma etme para alamıyoruz bari erken gel diye ısrarlarım,babamla konuşması nihayet sonuç verdi.bu istifadan sonra ya paşa paşa paramızı verip istifayı reddederler,yada özerin yerine birini bulurlar en kısa zamanda(zor biraz cnm,kimse böyle bi işte çalışmaz)...hayırlısı olsun ne deyim:))içerdeki paramızı da hemen vermezlerse mahkemekeye başvurması için ikna etmem gerekecek...off off...

yarın öğlen kaynımın tatlısı yeniyor.üst baş ayarlamak lazım,kuaföre gitmem lazım,dost var düşman var,süslenmem gerek,eminim çok inceleyecekler,abartı bişe giymem zaten,spor tarz giyeriz ikimizde.bakalım bu eltim nasıl ir insan olacak,gerçi tanıdım birazcık ama aileye girince farklı oluyor

çok kasılacam yarın ama...konuşmadığım insanlarla biraraya gelecem ya ondan...gerçi susarım bişe söylerlerse yada baktım olmayacak iğneleyici sözlerin ardı arkası kesilmeyecekse heeeyyyt derim başlarım.her iki durumada hazırlıklı olmak lazım,bi atlatsam yarını...inşallah kötü şeyler anlatmam size,beklediğim gibi geçmez umarım.

bugün akşam ev sahibimiz gelecek konuşmaya,evden çıkarıyo bizi senemiz dolunca...ben artık ona şerefsiz amca diyorum çünkü burayı tuttuğumuz sene onyüzmilyon kere istediğiniz kadar oturun kızım,emekli olup ev alana kadar oturun,ölene kadar oturun,siz istemeden ben sizi çıkarırsam şerefsizim dedi,e kendi çıkarıyo şimdi:)bi de oraya buraya haber bırakmış söyleyin seneleri dolunca çıkacak şekilde hazırlansınlar diye...ölürmüsün öldürürmüsün?güzel bi fırça yicek akşam bizden,umarım kendimi tutarım yoksa tahmin bile edemiyorum diyeceklerimi,bi düşünün 1.kat komşunuz çıkacağınızı söylüyo aynı şekilde 2. kat komşunuz,karşı komşu,yan komşu,mahalle bakkalı eeee yeter bana verirken bu evi onlara mı sordun sanki?sen bi gel akşam alıcam ifadeni senin...

neyse ben temizliğime devam edim,sinirimi atıyorum hiç değilse,hadi hepinizi öpüyorum canım arkadaşlarım benim...

9 Comments:

PERİLİ KÖŞK said...

herşey de vardır bir hayır...
inşalah böylesi daha iyi olur canım,bu arada adana adeti galiba tatlı yemek söz kesmek mi oluyor...

Hüzünler Güzeli... said...

evet cnm,istersen daha sonra nişan yapıyorsun istemezsen düğün yapıyosun.ama şuan başbağlama oldu,adı kondu yani,son bekardı o da gitti,kayınvalidem çok sevinecek evde çocuk kalmamasına:)gerçi bunu eve almak istiyordu ama vazgeçti sanırım,hayırlısı olsun öpüyorum seni...

Mutluveumutlu said...

Hakkınızda hayırlısı olsun canım. İnşallah herşey en kısa zamanda çok daha iyi olur.
Yeni eltinde hayırlı olsun :)) Adana adetlerinide öğrenmiş olduk sayende, ne güzel.
Çok öpüyorum , iyi haftalar...

ümran said...

Kaynımın tatlısını yiycez diyince,ölmüşte hani helvasını yiycez gibi bişey anladım ben yaa
:(( Meğerse güzel bişeymiş..

Hüzünler Güzeli... said...

sağol mutlucum,büyük eltimle arkadaş gibiyiz bakalım bununla nasıl olacaz?diğeriyle hiç aram yok zaten.ama 1 tane olsun tam olsun diyorum:))öptüm cnm

Hüzünler Güzeli... said...

ilahi limon güldürdün beni,hem nerelerdesin sen?nası özledim bi bilsen:((şifreli yapmışsın bloğunu,adresinde yok bende,eğer kabul edersen bana adresini at,kabul etmezsen anlayışla karşılarım cnm ok?kendine iyi bak öptüm.

ümran said...

Olur mu canım yaa istemez olurmuyum,mail adresini bulamadım ben profilinde.Sende bana mail atmayınca ne biliyim kimseyide zorlamak istemiyorum..adresime mail adresini iletirsen sana davetiye yollıycam..Adresim limonlugagoz@hotmail.com.. gagoz ama gazoz deil :)

kakaolusevgi said...

Canım benim kusura bakma emi,ben gelene kadar kimbilir nelker oldu neler,anlatsana şeker,neler giydin?Nasıl geçti tatlı gelmesi?Eşinin inşaallah iş durumu en hayırlısı olmuştur?Bir de ev sahibi amcayı haladınınz mı bari?terbiyesiz amca,nasıl kızdım ona ben de.

Gamzeli said...

Hadi bakalım hayırlısı olsun canım eşin için
Kaynımın tatlısı ne demek, pek anlamadım..
Hadi yap sen temizliğini biz meşkul etmeyelim seni..