3 Kasım 2007

Hayatın Nersindeyim???

üzgünüm...sinirlerim bozuk...kötü günler geçiriyorum...ama yine de şükrediyorum...ağlamaktan hala gözlerim ağrıyor...üstüne üstlük borcamım kırıldı içi bi dolu börekle birlikte tuzbuz oldu...hepsi benim dikkatsizliğim...hem topladım hem ağladım...değişen bişe yok...hayat hep aynı...sızlanmalar şikayetler...mutluluklar çok kısa...dünde ağladım...balkona attım bi sandalye,elimde ıslak peçetlerim...hava soğuktu ama üşümedim...düşündüm...bi sonuca varamadım...gece abuk sabuk rüyalar gördüm...ne zaman uyumuşum acaba...en son yatakta oturuyordum...yazmak istemiyorum...gidiyorum...

14 Comments:

Mutluveumutlu said...

Ah be tatlım, şu insan psikolojisi ne garip şey, bir gün mutluyuz, bir gün hüzünlü,hayatta böyle akıp geçior işte.
Bende ağlayarak deşarj olurum ama sende daha fazla üzmemeye çalış kendini olur mu? Karşıdan demekle olmuyor di mi...

Adsız said...

canım benim ya ben seni anlıyorum ama bu sıkıntıların geçiçi ,üzme tatlı canını olurmu...

Gamzeli said...

canım yaaa, kıyamam sana üzülme olur mu? Şükret durmadan allah'a ve duanı eksik olma, boşver kırılsın borcam yeterki sana birşey olmasın

Öpüyorum canım seni...

PERİLİ KÖŞK said...

hey,küçük kız....
neleri dert ediyorsun bilmiyorum,ama şimdi ne desem boş gelicek sana ,ama sana birşey söyliyeyim mi ben o kadar çok borcam kırdım ki..
hiç üzülmedim ,boşver kırılan borcam olsun...
ben de çok dikkatsizim ve de aceleciyim biliyor musun..
yaşam gözyaşları ve kahkahalarla kardeş unutma...

zilsizzarife'nin yeri said...

Herşey yoluna girer ve olucağına varır nasılsa sen onun için hiç sıkma canını:)

bugunovnia said...

Yazını okuduğumda içim cız etti....Umarım herşey istediğin gibi olur....Ağla...Çünkü ben de ağlayınca rahatlayanlardanım...Ama çok ağlama olur mu?

TuBiKKo said...

Tubiğimmmm noldu sanaaa :( niye böyle moralsiz görüyorum seni bugünlerde bakayım :( halbuki sen değil misin hep canım sıkkın olduğunda moralimi düzelten bana destek olan...? biliyorum sıkıntılarını,neden bu kadar hassaslaştığını ama geçecek..üzme kendini nolur:(

anemon said...

hüznler gülezli ne oldu gene ağlama ya hayatta hep sıkıcı seyler olabiliyor dün ağladığına pişman olucaksın yarın unutma

kakaolusevgi said...

Tatlım ille böle dönemlerimiz oluyor işte,mutluluk arkasından bir üzüntü gelir,böle böle birbirini takip eder olaylar,biran süper rahat nefes alıyorsundur,biranda tek biranda ne olursa olur,herşey tersine döner,durdurmak istersin mutlu anda ama olmaz daha da kötüye gider.O zamanlarda da şöle düşünürüm için kahrolsa bile,nefes alamasam bile,nasıl bu an mutluluğu bozduysa,buanı da mutluluk bozacak,biliyorum diye düşünürüm.Öle düşün birtanem.Geçicek ve sen yine şeker mi şeker Tubiş olacaksın inşaallah.

PERİLİ KÖŞK said...

komşu komşu hu neredesin,çıkartık ortaya hadi....
ses ver...

kakaolusevgi said...

TAtlım benimnerelerdesin yaaa amaaaaaa?

ümran said...

Sana üzülme değmez gibi şeyler yazmadım,çünkü bu gibi zamanlarda ne kadar anlamsız geldiğini bilirim..Ama çık ortaya hadi..

Unknown said...

Asıl böyle zamanlarda yazmalısın,bende bu aralar pek mi garibim...

Gamzeli said...

nerdesin???