13 Kasım 2007

iyiyim...


Ben iyiyim gerçekten iyi...
Ben çok iyiyim,herşey rağmen...
Çünkü o, taa derinden öptü kalbimi
İyileştim ben
Taa derinden aldı götürdü beni benden...

Evet sevgili ümit sayının şarkısıyla pek haşır neşirim bu aralar.biraz daha iyiyim ama hala cevapsız sorularım var...özer bana slayt yapmış SEN BENİM HERŞEYİMSİN ile başlayan,gülen resimlerimden oluşan ve NE OLUR AĞLAMA ile biten...aslında bunu yaptığı gün benim yanımda oturmuyorda bilgisayarın başında vakit geçiriyo diye çok sinirlenip balkona attım kendimi yine,1 saat sonra geldi yanıma hiç bişe olmamış gibi NİYE BURDA OTURUYORSUN CNM HADİ İÇERİ GEL dedi,BİLGİSAYARINLA ARANA GİRMEYİM dedim...gitti...aynı şarkıyı defalarca duymanın verdiği bıkkınlıkla yatak odasına attım kendimi,kapıyı kapattım,battaniyemi kafama kadar çektim,yine duyuyordum o şarkıyı...bi daha çalarsa gidecem kapatacam dedim...her defasında vazgeçtim...en sonunda bi hışımla attım battaniyeyi tam kalktım yataktan geldi özer...

Özer ne olur kapat şu müziği dayanamıyorum yeter ne olur kapat...ne oldu cnm sana...ben zaten iyi değilim,yanımda olman gerekirken diğe odaya gidip bişeler yapıyorsun...bıktım bu hayattan,insanlardan,bu şarkıdan bile...dayanamıyorum...hiçbişe iyiye gitmiyor...içimde bişeyler birikti ama anlatamıyorum...atamıyorum bi türlü...hadi gel içeri gidelim...napacaz içerde özer yalnız kalmak istiyorum...hadiiii...bak ne yaptım sana...ve slayt başlar...ben slayt falan istemiyorum özer yanımda ol yeter...şu günleri beraber atlatalım...dayanamadım sarıldım ağladım...o da birazcık ağladı...kapattık pc yi tv nin karşısına geçtik bişeler izledik ve uyumuşuz...ertesi gün biraz daha iyiydim...akşam gelirken gül getirmiş...öyle hediyelik tarzda sanmayın...nerden çaldın bakim bunu...işyerinin bahçesinden yürüttüm:)))

Kendi kendime terapiler uygulamaya başladım sonra...ben iyiyim gerçekten iyi...hep bu şarkıyı söyledim...hep aynı soruyla karşılaştım ...nasılsın geçtimi sinirin...annem,şükran,teyzem,kızı,alt komşum,derya vs....Evet iyiyim,geldim ve burdayım...yeniden aranızdayım...merak edenlerin hepsine koccaman tşk ediyorum ve herşey istediğiniz gibi olsun diyerek de dua ediyorum...iyiki varsınız...

13 Comments:

kakaolusevgi said...

Tatlım teknik sorunlardan sonra nihayet,geldim sana.Biliyor musun,dönem dönem insan böle çıkmazlara giriyor ve kafayı çok sarıyor.
İyileşmene çok sevindim,inşaallah hep böle mutlu şeyler anlat bzie.

Hüzünler Güzeli... said...

sağol cnm...aslında senin bloğunda gezinirken birden bi tuhaf oldum,afalladım:))börek yapmışsın ya örgü şeklinde,borcamla birlikte çöpe giden böreğim o idi...neyse artık sağlık olsun diyorum ama çok özenmiştim ben ona yaaa:((

PERİLİ KÖŞK said...

hoşgeldin bakalım...yazdıklarına göre herşey yolunda galiba...
arada bir böyle dibe vurmalar oluyor yaşam da...
ne yapalım herşey bizim için ,sağlık ve huzur dolu günler yanıbaşından eksik olmasın...

Gamzeli said...

harikasın sen şekerim yaa, terapiler iyi gelmiş bence..
nedense hep öyle kötü düşünürüz ama hiçbir zaman bizim için yaptıklarını göremeyiz

Umarım canım bundan sonra daha iyi olursun öperiğm seni kocamannnn

Adsız said...

selam canım ben de yeleğini çalmışım sanırım o gelen kalabalık velilerden biri getirdi zevkli bir seçim olmuş di mi??
hayat üzülecek kadar uzun değil hoşgeldin yar yüreğimee... elalem ne derse desin hade hade hadeeeee:)))

anemon said...

offf canım ya ne olmuş sana böyle sen iyice kendinden geçnümişsin sorun nedir ne oldu bilmyiroum ama hepimz aynı seyleri yasadyoruz bakma ama yaz her sey biitkten sonra diyeceksinki ben salakmıymışım üzülmüşüm okadar birde sen kendini düşüneceksin üzmeyerk inan bu en sevdiğin olsa bile yalnız kalıyorsun
şimdi kalk silkelen
haraektli enerjik bir müzk aç giyin süslen ve kendini dışarıya at
aksam kocan geldğindede bu ruh haleinden ve suratından cık inan bana erkekler nefret ederler böyle durumlardan hele birde sebeplisi onlarsa dahada vahim çünki onlara göre olası seylerdir yaptıkalrını hata olarak görmezler

Mutluveumutlu said...

Canımm sende iyiki varsın...
Sen iyi olduğun sürece bak herşey daha iyi olcak, ne kadar güzel karar vermişsin..
Öpüyorum kocaman

anemon said...

kız sen daha kalmadınmı ses soluk çıkmıyor yineheyooo burdayız

Hüzünler Güzeli... said...

geciktiğim için özür arkadaşlar,çok ihmal ettim bloğumu.

perilim hoşbulduk,şimdilik yolunda herşey,seninde hayatından eksik olmasın cnm o güzel günler öptüm...


evet gamzelim terapilere devam ediyorum,iyi geliyo valla:)öpüyorum


nagişim sende hoşgeldin:))ben o yeleği bi mağazada gördüm,çok beğendim ama yeterli para almamıştım yanıma,alt komşum için gitmiştik çarşıya,ben çok beğenince kartından çekti bende ona ödedim,Allah razı olsun ondan:))uğra arada bir cnm,öptüm...


evet civciv,yaşandıktan sonra geçen günlere gülüyorsun ama o günleri bi de bana sor neler neler geçti aklımdan ah ahh...neyseki iyiyim artık yada numara yapıyorum bilmiyorum,hayatı güzelleştirmek bizim elimizde dimi:)öptüm


mutlum,umarım herşey yolunda gider cnm,bende öpüyorum kocaman...


Ve bütün arkadaşlarım çok tşkler hepinize...

Hüzünler Güzeli... said...

sorma civciv, bugünlerde çok geç kalkıyorum,yatağı falan toplayıp hooop anneme gidiyorum direk,şimdi de gidecem ama yağmur yağıyor durmasını yada hafiflemesini bekliyorum:))

kakaolusevgi said...

Canım benim yaaaaa,ben de üzüldüm bak şimdi,ama herşeyde bir hayır vardır,inşaallah,ne günler var önümüzde ,daha neler neler yaparız.

PERİLİ KÖŞK said...

kardeş geldim dedin gene yoksun yav...
hadi ama....

kakaolusevgi said...

HU;HUUUUUUUUUUUUUU,nerelerdesin şekerim yahu?