25 Mart 2008

selamlar.....

Bugünlerde blog aleminde bi durgunluk var farkındamısınız?ben bile giremiyorum eskisi gibi...belkide anlatacak çok şeyim olmadığı içindir...hayatım aynı tekdüzelikle giderken biraz yön değiştirdim ve halk oyunlarına kursuna yazıldım:))çok eğlenceli ama çok zor:(bazen yapamıcam gidiyorum ben diyorum sonra da zamanla herşey diyorum:)ama kendime çok gülüyorum çünkü benim böyle maharetlerim yoktur,düğünlerde falan oynamayı sevmem ben ama oynayanları ve de oynamaya çalışanları keyifle izlerim...ilk gün durakta beklerken arkadaşlar da geldi beraberce otobüs beklerken hadi bi resim çekilelim dedik:)ısınma hareketlerinde bi terliyoruz ve yoruluyorum ki sormayın valla,aslında çok iyi oluyo böylelikle belki şu kilo yükümden de kurtulurum...tamı tamına 10 kilo almışım 2005 ten bu yana:(geçen sene giyemediğim o kadar çok şeyim olduğunu farkettim ki çoğunu dağıttım sanki hiç zayıflayamayacakmışım(ne uzun bi kelime oldu:)) gibi...neyse gitsin eskiler gelsin yeniler deyip motive edeyim kendimi.nagişimin bloğunda sende zayıfla diye bi siteye üye oldum maksat kendimi daha iyi motive etmek...umarım faydası olur...
Geçen hafta minik kedimiz miniğin cansız bedenini buldum:(salonumuzdaki gibi upuzun yatıyordu miniğim benim...balkonun altında daha minnacıkken bulduk onu bikaç ay önce...kayboldu sonra ve yine aynı yerde bulduk fakat bu defa sevinemedik bulduğumuza...bi ümit onu ordan çıkarırken kokmasına rağmen inşallah yaşıyordur diye dualar ettim içimden...ama çoktan gitmişti...yere gelen tarafı çürümüştü ama üst kısmı hala aynıydı ve de temizdi miniğim...çok ağladım o gece...öğrendim ki evde hayvan beslemek cesaret ister benim için artık...minnoşla kaldık başbaşa...o yemyeşil gözlerine baktım...sende gidersen ne yaparım dedim...akıllı minnoşum...iyi ki seni eve almadık...hep balkonda durduğun halde yine çok alıştık sana eee 7 sene oldu ama bigün sende gidersen?...
Babannemi tekrar getirmişlerdi doktora 3 gün daha yattı,2 hafta sonra tekrar getirin demiş doktor,bekliyoruz bakalım haftaya gelirler...inşallah çabucak iyileşir ana kraliçem...
İşte benden bu kadar...sizlere de bi göz atayım sonra da kitabıma devam edeyim,aslında daha önce okumuştum ve beğendiğimi hatırlıyorum,şimdilik yeni bi kitap almadığım için bununla idare ediyorumhadi iyi geceler,tatlı rüyalar diliyorum....

6 Comments:

Mutluveumutlu said...

Hak oyunları kursuna gitmekle çok iyi yapmışsın, özendim valla :)Bırakma ama olurmu sonuna kadar devam et.

Kedin için üzüldüm, alışınca zor tabi.

Babaannene de Allah acil şifalar versin canım.

kakaolusevgi said...

Babaannene çok geçmiş olsun.
vallahi süper yapmışsın,halkoyunlarıyla.
ben de lise de oynadaım,inanılmaz deşarj eden,harika zevkli bişey.
Süper karar,süper

Hüzünler Güzeli... said...

valla mutlum,bende kakaolu oryantale yazılınca özenmiştim:)anlıyorum seni cnm,kedim ve babannem içinde tşk ederim...

Hüzünler Güzeli... said...

annem...evet çok zevkli ama bi de becerebilsem tam süper olacak:))

Muhabbet Çiçeği said...

Merhaba hemşerim:) Siteni çok beğendim. Kedin için çok üzüldüm:( Evde hayvan beslemek çok zor gerçekten. Ölünce, hastalanınca çok etkileniyor insan. Benim balıklarım vardı. Biri ölse çok üzülüyordum herdefasında. Babannene çok geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum. Halk oyunları kursuna gidiyorsun demek. Çok eğlenceli olmalı. Sevgiyle kal.

Hüzünler Güzeli... said...

teşekkür ederim muhabbet çiçeği,hoşgeldin bloğuma,her zaman beklerim...