31 Mart 2008

YAĞMUR.....


kaç gündür yağmur vardı Adana'da...o kadar dolmuştum ki gökyüzü imdadım yetişti...benim yerime o ağladı durmaksızın...evimi boşaltmama izin verdi...ev boşalınca benim içim doldu...her yeri emek emek beraberce yerleştirmiştik...ama şimdi tek başıma boşalttım...artık kendime ait bi evim yok...ve ben sabırla bekliyorum benim olanların bana tekrar gelmesini...
Tubi beni sobelemiş...kaç zamandır beni hatırlayan tek kişi oldu:)evet başlıyorum bakalım neler gelecek aklıma...


A-ailem,aşkım

B-bilgisayarım

C-CANIM,özerle birbirimize hep canım diye hitap ederiz isim pek kullanmayız:)cips hehehe

Ç-ÇUHA ÇİÇEKLERİM,ÇİKOLATA

D-DÜN dünlerde yaşıyorum şu sıralar:(DENİZ aşkımla denize gidecez inşallah bu sene:)DÜŞ SOKAĞI SAKİNLERİ dinleyin valla süper

E-ETEK,ELBİSE yazın tam süper oluyo giymesi:)

F-FESLEĞEN kokulu yarim,benim şarkım bu AYNA'dan

G-GEZMEK,GÖZLÜĞÜM
Ğ-düş sokağı sakini murat yılmazyıldırım her imza gününde sorar Ğ var mı diye:)

H-HASRETLİK,tam kurtuldum derken yine yakaladı beni

I-IŞIK,IHLAMUR

İ-İFOT,İNGİLİZCE çok severim

J-JULIA ROBERTS

K-KOCAM,KOCAM,KOCAM,ÇOK ÖZLEDİM SENİİİİİ

L-LEMAN SAM,LEON

M-MÜZEYYEN SENAR,MEKTUPLARIM.

N-NEFRET

O-teomanın o şarkısını hep bana yazdığına inanırım:)bi de cem adrian nın ODAM KİREÇTİR BENİM şarkısını çok severim.

Ö-ÖZER hayatımın anlamı...

P-PROFİTEROL,PASTA,PERDELERİM hep kapalıdır biri açana kadar,ruhum sıkılmaz perdeleri kapatınca,rahat hissederim kendimi,ama hep biri gelir açar onları:)

R-REALİZM,RECİM yapmak için irademin gelmesini bekliyorum:))

S-SEVGİ(lim)SU

Ş-ŞÜKRAN my sister,bu sobeyi geç yazmama o sebep oldu,halbuki dün akşam yazacaktım ben:)

T-adımın başharfi

U-adımın 2. harfi dermişim:)))UZAK,özlediğim şimdi uzaklarda,uzak diyarlarda evli barklı,mutluluk en çok onun hakkı...

Ü-ÜZÜM çıksada alsam

V-VUSLAT her hasretin bi vuslatı vardır dimi

Y-YALNIZLIK şimdilerde hissettiğim şey...

Z-ZOMBİE cranberries in dinlediğim ilk şarkısı,zayıflamam gerek:)
oh bee ne uzun bi sobe oldu,göründüğü kadar kolay değilmiş...bi bakayım sobelenmeyen varsa eklerim...hadi öpüldünüz:))

2 Comments:

PERİLİ KÖŞK said...

tatlım ya o kadar seyrek yazıyorsun ki...
hata bir ara tamamen mi yazmayacak diye düşünmeye başlamıştım...
öptüm seni...

Hüzünler Güzeli... said...

perilim,eskiden bi tek ben kullanırdım bilgisayarı ama şimdi kardeşim ve onun arkadaşlarıyla paylaşıyorum o yüzden pek fırsatım olmuyo.sabah kahvaltıydı evi topla bulaşık vs. derken öğlen oluyo,şükran geliyo,çok yoruldum kolay değil 20 çocukla uğraşmak diye acındırıyo kendini,neymiş pc başında he oturuyomuş ya yorgunluğu geçiyomuş:)yedim bende:)akşam da kitaba dalıyorum girmeyi unutuyorum ki yine müsait olmuyo pc:)post gibi yazı oldu yaw bitiriyorum cnm,öptüm...