31 Ekim 2007

:)

Allah'a şükürler olsun...geldi bebeğim,kavuştum sonunda...küçük bile olsa ayrılık ayrılık işte...pazar günü çıktılar ve pazartesi sabah geldiler direk işe geçmişler,annemlerde 2 gün kalmış oldum,pek bi rahattım...askerlik zamanı da orda kalıcam,özerin gözü arkada kalmaz yani...gelirken bişeler getirmediğini söylemişti ama yalanmış...kestane şekeri,pişmaniye,sucuk ve takı getirmiş kuzucum...bana pek bu tür şeyler almaz aslında beğenmem diye,halbuki alakası yok,yakışmasa bile yakıştırırım ben onu...
ama hoşuma gitti yani doğruyu söylemek gerekirse:)aslında ben küçük maket tarım aleti,vida,bilmem neyin parçası falan bekliyordum bizimki farklıdır yani anlayacağınız:))getirecek bişe olsun diye torlar toparlar getirir:))neyse bu defa şaşırttı beni iyi de oldu...
ben kalkayım artık,malum temizlik yapmam lazım yine,kaç gündür evde yoktum,şöyle bi el atim eve,hem havalar soğumaya başladı artık,evi sermeye başlayim,öpüyorum sizleri by by...

11 Comments:

Gamzeli said...

Hadi gözün aydın canım, iyi olmuş :)

Hüzünler Güzeli... said...

sağol gamzelicim,ev hanımı oldun artık sen dimi?hayırlı olsun:))öptüm...

PERİLİ KÖŞK said...

ana... senin ki daha askerlik mi yapacak ,sen o kadar vakit nasıl durucan be güzelim...
Neyse yangına körükle gitmeyeyim:)
kestane şekerleri güzelmiydi yav ben çok severim....

Hüzünler Güzeli... said...

evet cnm askerliğimiz var daha,inşallah af çıkarda kısa dönem yapar perilim,kestaneler güzeldi,2 tane kaldı özer yesin diye yemiyorum ama özer de unutuyor,şeytan yine dürtüyor ye diye:)ben hayatımda 2. kez yiyorum bunu...eskiden çarşıda dolaşırken aklına geldi yedinmi dedi yok deyince başladık aramaya,yok,kestanecilere sorduk abi pahalı diye getirmiyorlar artık dediler,satılmıyormuş...şaşırmıştım bu ne ki böyle pahalı ve bulamıyoruz diye:))öptüm

kakaolusevgi said...

Tatlım,ne hoş Allah kavuşturmuş.Allah ayrılıkları hep kısa hissettirsin size.Takılarını da güle güle kullan şeker.Kestane şekeri ve pişmaniye de harika olur,hımmmm :))

NiNo said...

canim once gozun aydin kurabiyelere gelince o konuda tarife birebir uymalisin yarin olsun ama iyi olsun ;) ole diimii

Mutluveumutlu said...

Canım gözün aydın. allah kavuşulabilir kısa ayrılıklar versin, benim eşimde geçen hafta gitti, 4 gece yoktu. Bu pazartesi yine gidecek, birkaç günlüğüne. hemde ne için biliyorusun, kestane şekeri için :) Çünkü benim eşimin işi o :)))
Hediyelerini güle güle kullan tatlım :)

Gamzeli said...

Şuan için evet ev hanımı oldum, güzel gidiyor şimdilik, sıkılmadım bakalım sıkılacakmıyım, çalışmaya alışkınım çünkü :))

beklerim oturmaya :)

Hüzünler Güzeli... said...

amin kakaolum çok sağol,valla güzeldi kestaneyle pişmaniye,bol bol k aldırıyor,o k'lar bi güzel k'da toplanıyor:))ay yine canım istedi görüyomusun,yaparım ben kışın ondan...öptüm

Hüzünler Güzeli... said...

sağol ninocum,tarife uyacam peki,annemlere gidip yapim bari tek başıma yapasım gelmiyo, bende hep anneme kaçıyorum:))

Hüzünler Güzeli... said...

mutlucum zor olmuyor mu senin için?gerçi çalışıyosun sen,kafan dağılıyordur ben hep evde olduğumdan zorlanıyorum...ohh sen hep kestane şekeri yiyosun desene:))öptüm cnm