23 Aralık 2008

evet kaldığım yerden devam edeyim...arkadaşımın düğünü,aşkımın bayramda gelişi ve abimin askerliği dışında hatırladığım pek önemli bişe olmadı.Benim için güzel bi bayramdı,çifte mutluluk tabiki:))çünkü kocam bitanem bayram iznine geldi,gezdik dolaştık,1 hafta o kadar çabuk geçti ki anlamadım bile:(komik bi haftaydı,özer ortamını bulunca pek bi eğlendirir çevresindekileri.İşte resimler:
sabah kahvaltıdan kalktı aşkım eline satırı aldı babamın yanına gidiyor burda,giderken de çek baldız çek demeyi unutmuyo:)

akıllı ol,çok bağırma yoksa keserim seni dedi hayvancağıza hep,sonunda kestiler:)
özel hayat diye bişey kalmadı azizim,herşey tüm çıplaklığı ile ortada:)
kesilecek birçok koyun olduğu için bizimkiler ilk gün mangal yapamadılar,akşam dayım çağırdı gelin burda yiyileim diye ama normal yemeğimizi yediğimizi yediğimiz için birer şiş et yediler sadece ve aşkımla hazırlandık bayram ziyaretlerine başladık tabiki,herkes 1 sokak uzağımızda olduğu için çabuk bitti ziyaretler:)geriye kalan günler kafamıza göre takıldık:)tabi unutmadan söyleyeyim,kocacımla kardeşim saçımı yaptılar kuaföre vaktim olmadığı için,tşk ediyorum kendilerine:))kestirmiştim zaten,kırklarını aldırdım,kat attırdım kolay oldu tabi onlar için,eski uzun hali olsaydı canlarından bezerlerdi eminim:)canım arkadaşım tatlişkomun gittiği kuföre gittim bu defa ve bu kesildikten sonraki ilk görüntü:)
bayramın 3. günü mustafa&ilkgül istanbula dönecekleri için onları da ziyaret edelim dedik,aslında dışarı çkacaktık fakat mustafaların(annesigilin)misafir trafiği yoğun olduğu için siz gelin dediler ve bizde gittik:)mustafa özerin yanına gittiğimde evlerinde kaldığımız çok samimi arkadaşı,bizimde yani babamların da eski ev sahiplerinin oğlu oluyo:)dolayısıyla tanışmışlık bayağı bi eskiye dayanıyo.herneyse onlardan çıktık özerin kuzenigile gittik,kuzen acıkmış diye makarna yaptım ona,biz yemekten kalkıp gitmiştik mustfalara,özer yine elinde tlf her kareyi çekiyordu:)


bu resim çekme tutkusu ilerleyen günlerde de devam etti tabi:)ertesi gün ben et yemediğim için beni yemeğe götürecekti kocam,şükranı da alalım dedim,tlf ettik fakat annemler kebap yapacaklarından gitmeyin dedi şükran,eee bizimki de kebap deyince gözleri parladı ve bana tavuk alıp eve döndük yarı yoldan:)



sanırım ara vermem gerekiyo,bu 1. kısım olsun çünkü bol resimli bir post oldu,baymasın okuyanları dimi,buraya kadar sıkılmadan okuyana da sabrından dolayı tşk ediyorum:)arkası yarın....

0 Comments: