28 Aralık 2008

yeni tatlar,elifim ve sürpriz gelişme...

son zamanlarda muzlu-pudingli rulo pastaya pek bi düştüm:)canım sıkıldıkça yapıyorum ve beğenenlerin artmasıyla daha bi zevkle yapıyorum:)ama kalmıyo hemen bitiyo tarifini de istiyorlar öyle bi kabarıyorum ki:)

Malzemeler:4 yumurta
1,5 su bardağı un
1 su bardağı şeker
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
harcı:1 pk dr oetker muzlu puding
3 su bardağı süt
isteğe göre 2 yada 3 muz
göz kararı dövülmüş ceviz yada fındık(isterseniz ikisini de kullanın)
Bi kapta malzemelerin hepsini aynı anda çırpın(genelde şeker ve yumurtayı önce çırparlar ama ben bütün tariflerimde bunu yaparım)kabarmasını istiyosanız çok uğraşmayın kekle hemen çırpın ve yağlı kağıt serdiğiniz tepsiye karışımı dökün.çabuk pişeceğinden başka bi işle uğraşmayın:)
pişen keki hemen bi bıçak yardımıyla yağlı kağıttan ayırın ama yine yağlı kağıdın üstünde kalsın,aynı bıçakla kabaran kekinizi 2 ye bölün yassılamasına,böylece 2 tane kekininiz olacak,kestiğininz keki de oynatmayın yerinden ve ikisini birden sarın yağlı kağıtla,hemen üstüne yaş bez örtün.
3 bardak sütü koyduğunuz tencereye özellikle ama özellikle dr.oetker olmalı,muzlu pudingi de ekledikten sonra pişirin bi güzel ohh mis gibi de kokar o:)poşetin arkasında 3,5 su bardağı yazıyo ama biraz daha katı kıvamlı olması için 3 bardak koyuyorum.
keki açın ve ilk katını tezgahın üstüne yada başka bi tepsiye koyun,pudingin yarısını içine dökün,dilimlediğiniz muzları içine dizin ve sarın.kalan pudingi de üstüne dökün kaşık yardımıyla her yanına sürün,robotta çekilmiş yada havanda dövülmüş cevizide üstüne serpin,soğuduktan sonra servis yapın afiyet olsun...

not:kalan keki yağlı kağıda sarıp 2 günden fazla olmaksızın dolapta muhafaza edebilirsiniz,eğer muzunuz az ise yada benim gibi ikisini de birden tercih ederseniz ince dilimlenmiş elma da koyabilirsiniz,muzları uzunlamasına da kesebilirsiniz dilim halinde de,en son yaptığıma ayva püresi de koydum güzel oldu,sizde içine dilediğinizi koyun:)


geçen hafta elifim bizdeydi,çok eğlendik 15 tatilde yine gelecek inşallah,farklı biri henüz 15 yaşında olmasına rağmen olgun,azimli,becerikli,benden daha dayanıklı ve eğlenceli bi kişiliktir halacığımın kızı:)tam bi zeki müren hastası:S orijinal bi karakter hiçbişekilde taklit kullanmaz enteresan bi yapısı vardır,buynundaki kürek kemikleri esnek olup eliyle tutup yerinden çıkarabiliyor bu da onu farklı kılıyor:)dişinde çıkan ve ne olduğunu doktorların bile anlamadığı bi beze yüzünden adana balcalı diş hekimliği fakültesine sürekli kontrole geliyo,belki yeniler beze kendini diye önlem için.özer gibi o da resim delisidir,hiç bi kareyi kaçırmaz face de bizi rezil eder:)oylamaya koyuyorum şu resmini kime benzettiğinizi yazın bana,her ne kadar <o bana benzesin >dese de bence gerçekten benziyo <o>'na:)

evet bakın ve düşünün bakalım kime benziyo,ben şimdi netten bakcağım o şahsa ait resim bulursam koyacağım buraya:)yine kontrole gelmişti işimiz uzun sürünce göndermedim iskenderunda oturuyolar,perşembe günüydü,sadece 1 gün yni cuma günü gitmemiş olacaktı okula ve bu onun ilk devamsızlığı oldu:)halama tlf ettim göndermiyorum diye tmm dedi o da sağolsun,gezdirdik bebeğimi,bi akaşam kısır yaptı kuzucum güzel olmuştu ilk denemesine karşın:)afiyetle yedik:)
tarif edemediğim bi duygu ona beslediğim çocuğum gibi sanki,bi başka seviyorum onu,beraber sarılıp yattık geceleri,ben zaten yanımda yatan kişiye sarılırım mutlaka:)yasemin bilir resmimiz bile var,o her ne kadar makyajsız olduğu için çekilmek istemese de





Dün beklemediğim ümidi kestiğim bi arkadaşımdan msj aldım,hala şaşkınım,ne kadar çok üzülmüştüm iletişimimiz kesilince,hyatımda öylesine insanlar yok denecek kadar az,ben hep bişeyler öğrendiğim,herşeyimi gönül rahatlığıyla paylaşacağım insanlarla az ama öz dostluklar kurmayı yeğliyorum ama araya mesafeler girip ayrıldığımızda da bi o kadar kahroluyorum,çabuk bağlanıyorum,sanıyorum ki hiç hayatımdan çıkmayacak,kararsızlığımda hep fikir verecek,düşersem yaralarımı üfleyip saracak...onlarında bi hayatları işleri olabileceğini hiç düşünmüyorum ve herkes kendi kabuğuna dönmek zorunda kalınca ben bi başıma kalıyorum:(
işte tam da böyle bi anda arkadaşım geri geldi dünyama,sevindim,yine sırt sırta verecez inş.neyse bugünlük bu kadar yeterli sanırım,birazda sizlere geleyim görüşmek üzere...



0 Comments: