18 Aralık 2008

YİNE YENİDEN...

Merhabalar....Ne kadar uzun oldu yazmayalı:)benimle beraber bikaç kişi daha var ara veren gördüğüm kadarıyla.Neyse en son yazdığımda hatay dörtyoldaydım,geri döndüm iyi ve kötü anılarımın yaşandığı,acı verdiği kadar neşe de veren şehrime...anımsadığım kadarıyla çok fazla önemli bişey olmadı,yine gezdim,dolaştım hmm hatırladım nikah şahidimin düğünü vardı seyhan otelinde,bloğumu takip eden biri olaraktan mutluluklar diliyorum kankama ve işte resimler....gündüz rahmetli kuzenimin eşine gitmiştik aynı gün (annesinin yanında kalıyo artık)ve ben ne giyeceğime karar veremediğimden 3 parça kıyafeti de yanımda taşımak zorunda kaldım,hatta kaç defa defile yaptım hangisini giyeyim diyerek:)yukarıdaki arkadaş gül,kuaföre getir kıyafetleri ben de bakacam dedi ve akşamın bi vakti elimde poşetlerle kuaförün yolunu tuttum,kızlarla buluştuk bi defile de orda yapıp ne giyeceğime karar verip saçlarımı yaptırdıktan sonra otelin yolunu tuttuk.Aslında güzeldi aç kalmasam daha güzel olabilirdi yemekte et vardı ve ben yiyemedim:(ilerleyen saatlerde gülün nişanlısı gürkan geldi biraz da onunla oturduktan sonra kalktık,vestiyerden kıyafetlerimizi aldık,anneme tlf ettim araba yok ben güllerde kalacam dedim(aslında araba vardı ama gürkan gülün eniştesine verince biz ortada kaldık)sonra düşündüm,topuklu ayakkabılardan hoşlanmadığım için kimsenin görmez tarafından ayakkabılarımı çıkarıp şifon pantolonumun altına botlarımı giydim böylece yüküm de hafiflemiş oldu:)çok ağır çünkü botum.kızlar güldü bna ama napim ayak sağlığım önemli ama dimi...neyse bayağı uzun bi yoldan sonra eve vardık(gece geç saat olduğu için evin yakınından geçen bi otobüse bindik ve eve yarım saat yürüdükten sonra varabildik)evde de foto çekildik sonra sbaha kadar muhabbet ettik:)

bu da giymek istediğim kızların da giymemi istedikleri ama daha önemli faktör olan kocamın izin vermediği elbisem:)şimdilik bu kadar,teyzemlere gidiyoruz gelince devam ederim inşallah.netim kesikti ve borcunu ödeyip iptal ettirdim,babam kendi hattından yeni net çektirdi,umarım sık sık yazarım bundan sonra,öpüyorum sizleri.

0 Comments: