27 Aralık 2008

kaldığım yerden devam...

yemek faslı artık uzun sürmüyo çabuk doyuyorum nedense,zaten bu et sevenlerin bayramı benim ise iştahım kaçıyo:)akşam film izleyelim dedik özer şükran ben,cipsler meyve suyu vs....herşey hazır:)babamlar uyuyunca geçtik sıcak salona,ben yere oturdum şükranla,özer çekyatta uzandı eyvah şimdi orada uyuyakalır dedim ama bi baktım özer beni tuttuğu gibi kaldırdı bi baktım yataktayım:)meğersem ben uyuyakalmışım:)çok çabuk ve derin uyurum:)özer anaçtır kaldırır,yatağa taşır üstümü örter hatta bazen süt bile getirir:)
sabahları kalkmak zor geliyo bana,herkes benden önce kalkıyo ve ben kalkmayınca işkence yapıyolar bana,şükran başımda sürekli bi tuğba tuğba tuğba....özer soğuk elleriyle şok etkisi yaratıyo kahvaltıyı uykulu gözlerle yapıyorum sonra:)kahvaltıdan sonra kaytaramıyorum da:)

çekmeyin şiş gözlerle dediğim halde yine de çektiler:)..bu arada benim kocişim artık miniğim oldu:)askerlik yaradı miniğime 3haneliye çıkacak inşallah yakın zamanda:)şimdi 2 resim arasındaki farka bakın:)
küsmelerim meşhurdur benim ah bi de neden küstüğümü unutmasam:)çok gülüyorlar bana bu konuda gerçi hep gülüyorlar ama neyse:)bi de susturmaya çalıştım:)e olacağı buydu cinnet geçirip bu hale geldi:)boynumdan o kadar çok huylanırım ki ölecem zannederim gülmekten:)

bayram bitti kocamı uğurladık abim geldi sabah,akşamına tunceliye 2. askerimizide gönderdik,hayırlı teskereler....
şimdi 2 tuba da gün sayıyor:)tüm askerlerimize hayırlı teskereler inşallah,hoşcakalın....

0 Comments: