18 Şubat 2008


Balım benim,canım kuzum...yorumun çok sevindirdi beni...hala kabullenemedim asker olduğunu...sanki iş için gittin de yine gelip alacakmışsın gibi hissediyorum...gece yatarken hep gözüm saate takılıyo,gülümsüyorum...tam bu saatlerde gelir alırdı beni deyip ağlayacak oluyorum...ama ağlamıyorum...
Hepimizin bi sınavı var,bu da bizim sınavımız,çok zor olsa da...henüz evimize gitmedim...lazım olan bişe varsa hemen alıp çıkıyorum...ama bu hafta mecbur gidecem..temizlik yapıp yavaş yavaş toparlanmak lazım...nereye taşınacamız da belli olsaydı bir an önce...Allah'tan yine beraber taşıcaz evimizi,yoksa tek başıma nası altından kalkardım...
Yukardaki resmi hatırlarmısın bilmem...inatlaşmıştık ben kestane pişirmem demiştin...bende iyi o zaman ben de pişirmem dedim astım suratımı oturdum...dayanamadım yine kesmeye başladım ama sen de dayanamadın kalktın pişirdin...GEL CANIM...Kestane yemesek bile,inatlaşsak bile gel...YETER Kİ GEL...
Sigarayı bırakmana çok sevindim...bi o kadar da kızdım...ben sana bıraktıramamıştım...illde de askere mi gitmen gerekiyordu bırakman için...ama neyse yine de iyi etmişsin...artık daha sağlıklı bi hayatımız olacak inşallah...
Bugün taaa tedaş a gittik,ben otobüse binecez sandım,annemse yürüyerek gitmek istemiş,tam ne zaman binecez acaba diye düşünürken bi baktım çarşıya yaklaşmışız...e artık binmeyelim otobüse buraya kadar gelmişiz dediğimde annem,zaten binmeyecektik ki demezmi...çok yoruldum...hava da yağışlı gibiydi...ne kadar yürümüşüz ki buz gibi havada montumu çıkardım da yürüdüm biraz...sonra kendimi şarkı söylerken buldum hani kasım gülek köprüsü var ya...o uzun köprüde yürürken düşünecek o kadar çok şeyim oldu ki...mirkelamın hatıralar şarkısını söylermişim bilinçsizce...gittin şimdi seeeeeeennnn,yoksun yanımdaaaaa,birşey istemem neye yarar,hatıralar....
Çok özledim seni bebeğim çookk...ilk defa bu kadar ayrı kaldık...ne vardı evliler beraber askere gitselerdi...ben yemeğinizi yapardım sizin...imkansız dimi...olsun...sayıyorum günleri çabuk geçsin diye...hep derdin ya seneler geçiyo ama günler geçmiyo diye...evet aşkım....günler geçmiyo...
Bitecek bigün biliyorum...umutla gelmeni bekliyorum ve seni çok seviyorum bebeğim...

3 Comments:

PERİLİ KÖŞK said...

havada aşk kokusu var....
hımmm neler olmuş burada ,
hadi bakalım gel tezkere gel...

Hüzünler Güzeli... said...

aşksız olmaz ki perilim:)

Mutluveumutlu said...

Allah sizi ve sizin gibi sevipte hasretlik çekenleri tez zamanda kavuştursun inşallah.