27 Şubat 2008

derince...

Beklediğim haber bugün geldi çok şükür...kocişin ustabirliği KOCAELİ-DERİNCE ASKERİ HASTANESİ'ne çıkmış...ama ne yapacak orda hiçbi fikrimiz yok:))herkes grup grup gitmiş diğer şehirlere ama bizimki tek başına kocaeline çıkmış.doğuyada giden olmuş ağlıyo adamlar diyo özer,çok üzüldüm yaa:((Allah'ıma emanetler,bişe olacak olduktan sonra batıda da olur ama insan yine de üzülüyor...dağıtıma ne zaman geleceği de belli değil,28 günü doldurunca göndereceklermiş diyo bakalım ne zaman olacağına dair kesin bişe yok...24.gün bugün eğer öyleyse 4 gün kaldı inşallah...
Aslında itiraf etmeliyim çok da sevinemiyorum geldiğine tabiki gelsin çok özledim ama hiç başbaşa olamicaz ki...son 4 günü bi arkadaşıyla geçirdik...yine itiraf ediyorum çok sinirlenmiştim ve hatta artık bir an önce git özer demeye başladım,otogarda bile üzülemedim doğru düzgün eziyet bitti diye seviniyordum bile...arkadaşıyla yıllardır birlikte çalışıyordu,tamam benden çok o görüyordu özeri ama bizde başbaşa gezmek isteriz,yemek yemek eğlenmek,kikirdemek isteriz dimi?hadi gündüz gezdik akşama da geleni gideni ağırlarız ama hergün hergün aynı kişiyi ağırlamak da olmaz...el-insaf yanii!!eğer yine aynı şey olursa duruma el atarım artık...zaten ev kolilerle dolu olacak toplucam çoğu şeyi şimdiden,özerin gitmesine de yakın komple toplanıp taşıcaz evi...pek evde olmayız sanırım söylerim valla özere otele gidelim orda kalalım seni görmek isteyen de evine davet etsin hıh...ay çok dağıldım ben,neyse hele bi gelsin sağ salim de bakarız duruma napalım...hadi öptüm herkeşi:))

9 Comments:

Mutluveumutlu said...

Tuba'cım sizin adınıza çok sevindim canım. İnşallah raht ve huzurlu bir askerlik geçirirde seninde aklın çok kalmaz.
Dağıtıma geldiğindede çok güzel vakit geçirirsiniz umarım.

Hüzünler Güzeli... said...

sağol mutlum,bırakırlarsa güzel vakit geçireceğimizden eminim:))

Adsız said...

canım göster tırnaklarını bence allah allah kocanla yalnı kalamayacak mısın canım ne düşüncesiz arkadaşmış o da özer kızmasın ama:))

Hüzünler Güzeli... said...

yok yok kızmaz özer,o da istemiyo bu kadar vakit geçirmek onlarla ama söyleyemiyo...dur bakalım duruma göre bişeler yapacam artık.öptüm cnm

kakaolusevgi said...

Ay,canım çok rahat bir yer çıkmış,çok mutlu oldum ,ikinizin adına,Allah tüm askerlerimizi sağ sağlim evlerine,sevdiklerine kavuştursun,kesinlikle haklısın,ilk önce doya doya vakit geçirmek kocanla senin hakkkın,evi mi taşıyor sunuz?Hadi hayırlısı canım benim.

pembiş said...

allahım hayırlısıyla gidip gelmeyi nasip etsin inşallah.bende asker ablasıyım kasımda gitti kardeşim şu an ankarada.seninde dediğin gibi allah doğudaki arkadaşlarımıza evlatlarımıza,kardeşlerimize yardım etsin.
sende bana gelmek istersen davetiye için cgdm_slck@hotmail.com

HAYAT said...

uzun zamandır okuyamamıştım seni biraz problemler olmuştu ben şifreliyede geçtim cnm mail adresini yazabilir misin seni ekleyim bu arada eşinin gelmesine az kalmış inş güzel vakit geçirirsiniz beraber .

ümran said...

Tuba cım ne zamandır bi boşluğa düştüm..FAzla yazı yazamadığım gibi kimselere uğrayamadım da ama sen hep yorum bırakmışsın canım benim :)) Allah kavuştursun öncelikle..Mutlaka zor asker yolu beklemek ama Allah sonu olmayan bekleyişler yaşatmasın..Çok öpüyorum seni..

Gamzeli said...

Allah'a emanet olsun, güle güle gidip, güle güle gelsin inşallah...