26 Şubat 2008

farklı bi pazar...

düşündüm de...ben hiçbir arkadaşımla görüşmüyorum...halbuki lise yıllarım ne kadar güzeldi ve ne güzel arkadaşlıklar kurmuştum...kardeş gibiydik erkeklerle gezerken...yazın harunla halı saha da karşılaştım,görüşelim dedim tmm dedi,ama tlf nu bulamadım...kankamla normalde görüşüyorum zaten ona sordum bende de yok dedi,ama süleyman hastanede çalışyormuş dedi...üşenmedim gittim onu bulmaya...ben gittim o da az önce çıkmış malesef...yerine gelen arkadaşından aldım numarasını...aradım...konuştuk buluşalım pazar günü dedim,bi bakim işe gitmem lazım ama görevi devredersem gelirim dedi...tmm diğer arkadaşlarada söyle dedim...pazar günü hazırlandım gittim fotoğrafya cafe'me...bi tek kankam(ay gaffur gibi oldu,lisede kanka olduk güya:))geldi...diğerleri çalıştıkları için gelemediler kimisinin de kendine göre planı vardı tabi...biz 3 kızdık,kankam öznur ben ve gül...gül bizden farklıydı...lider ruhluydu...biraz da havalardaydı tabi...bize zıt bi karakter...okul bittikten sonra bile görüşmek istememiştim kankam da görüşmüyordu zaten...biz aramızda konuşurken kankam "gül çok değişmiş tuba,eskisi gibi değil dedi"nerde napıyor dedim...REAL'de çalışıyor dedi,hadi gidelim dedik kalktık,nerdeyse 1 saatlik bi mesafe ama olsun...neyse gittik,oturduk bişeyler içtik...eski günlerden konuştuk...evet değişmiş...daha bi olgunlaşmış,daha bi dostca olmuş...sabaha kadar konuşabilirdik sanırım...ama onun işe dönmesi gerekti...çarşamba akşamı çarşıda buluşmak üzere ayrıldık...farklı bi pazardı benim için,güzel bi gündü...kankamla yüzyüze gelmeyeli 3 sene olmuş,gülle ise hemen hemen 6 sene...ne çabuk geçmiş beee...işte resmimiz...ben,öznur ve gül...

bugün evime gittim...biraz toparladım falan...sonra(ay şimdi bile ağlamak geldi içimden)özer gelecek sandım...hüzünlendim biran...yaktım bi sigara...efkar dağıttım güya...ağlayacak oldum,alt komşuyu çağırdım havayı değiştirsin diye...onla konuştum biraz...annem tlf etti gel özer arayacakmış diye,çektim kapıyı...hüznümü efkarımı orda bıraktım...çok değil 8 gün sonra inşallah diyerek avuttum kendimi...Allah'ım bu 1 hafta su gibi geçsin inşallah...iyi geceler diliyorum herkese...

7 Comments:

Mutluveumutlu said...

Ne iyi olmuş. İnsan gerçekten çok mutlyor eski bir dostuyla tekrar görüşünce. Banada geçen hafta lise arkadaşım ve eşi geldi, yıllar sonra aynı samimiyeti yakalamak süper oluyor.

Adsız said...

canım davetiye istemişsin hemen göndereyim ama nereye??
nagihansel@gmail.com a bi mail atman yeterli:))
ne güzel eski dostlarla görüşmek:))

PERİLİ KÖŞK said...

dağıtım iznine mi geliyor kociş canım...:=)...
fazla efkarlan ma...

Hüzünler Güzeli... said...

evet mutlucum,gönlüm hepsini görmek isterdi ama bi dahakine inşallah...

Hüzünler Güzeli... said...

evet perilim dağıtıma geliyo Allah izin verirse,çok ösledim be yaw...

Hüzünler Güzeli... said...

aldım davetiyemi nagişim tşk ediyorum cnm...

Adsız said...

Good post.