12 Şubat 2008

çuha...

özerin gideceği gün real e gittik gezmeye,sonra bu çiçeği gördüm çok sevimli geldi aldım 1 tane,bikaç gün sonra 2 rengini daha aldım e yoldaşlık etsinler bana...konuşuyorum arada bir...sevgi istermiş bunlar bende birazcık veriyorum işte...bi de anne kakaonun bolerosundan yapıyorum,boş durmamak lazım yarın bi gün işe girersem işleyemicem şimdiden bol bol işleyeyim bişeler dedim.zaten işleyince rahatlıyorum...bu üçü birarada çektim ayrı ayrı çekmeyim diye.bi de boleroyu ekliyorum hemen...

bitmişini de eklerim inşallah...daha biçok şey yaptım boş olduğum bi vakit yayınlarım onlarıda şimdi gitmem lazım,by...

2 Comments:

HAYAT said...

çiçeklerin çok hoş iyi bak onlara tamam mı sevgsizlik yaşatma :)
baleronda güzel olucaktır eminim böyle şeylerle uğraşmak insanı oyalıyor biraz bizlerede hediye yaparsın :)))

Hüzünler Güzeli... said...

yaparım senin canın sağolsun kardeş:)iyi bakıyorum onlara ama özerle aldığımız çok güzel canlı,diğerleri yapraklarını soldurdu anlamadım niye?halbuki onları da öpüyorum:))