24 Eylül 2007

afiyet olsuuuuuuuuuunnnnnnnnnn...


tubiiiiiiiii mantını yaptım yüzük çorbanı da tabi,iki görümce dün oturduk sana çalıştık(sen her ne kadar dediğimi yapmasanda)anladın sen onuuu...bu hafta sonu farklı bişe olmadı bildiğimiz rutin şeyler işte,tek farklılık çok yakınımıza groseri açıldı gittik ziyaret ettik ama çok iyi oldu buraya açılması,akşamları yürüyüş yaparken bile uğrayacak bi yerimiz oldu,şimdi temizlik yapmalıyım ev berbat bi durumda,bi yandan çamaşırlar da yıkanıyor hem vakit geçer benim için.Aslında bugün hiçbişe yapasım yok buz gibi bi havuza dalmak istiyorum sadece offff....hadi ben kalkim zira oturdukça mayışıyorum valla....

6 Comments:

Mutluveumutlu said...

Ellerine sağlık Tuğbacım, Tubikko yaşamış :))))

Hüzünler Güzeli... said...

evet mutlucum,insan birini sevmeye görsün ne yapacağını şaşırıyor valla yada ben öyleyim,daha bitmedi ama biraz daha yapacaz bi de içli köfte var sırada:)gerçi kendisi bana msn de HIH ve İHİHİ ifadelerini yollamadı küsüm ben ona ama neyse...al tuba burdada bi HIH gönderiyorum sana!HIH

TuBiKKo said...

ellerine sağlık canım börülcem benimmmm :) maşallah maşallah çok marifetli bu kızlar yahu kime çektiniz bilmem ki :D

Hüzünler Güzeli... said...

kayınvalidene çekmişizdir ama bu şekilde gönlümü alamazsın HIH...

kakaolusevgi said...

ellerine sağlık canım,
BİZİM BURALARA KIŞ GELDİ,BEN ÇOK ÜŞÜMEYE BAŞLADIM BİLE,SEN BİZİM YERİMİZE DE YÜZ.

Hüzünler Güzeli... said...

ah gidebilsem keşke cnm...özere diyorum bayramda halamların oraya gidelim diye çağırıyo kadın gelin deniz şimdi daha güzel diye ama bilmiyorum,oruçken açlığı aramıyorumda susuzluk çekiyorum malum hava çok sıcak....