10 Eylül 2007

sobecik:))


Madem yazmam gerekiyor en sevdiğim kokuları öyleyse ilk olarak resimde de görüldüğü gibi koca bebeğimin kokusu biiiiiirrr
şimdi evi sildim her yer miiiiss gibi hipo kokuyor ikiiiiii
yemem ama kokusunu severim kebap üüüüçç
fonex kolonyam dööörrrtt
tüm temizlik ürünleri
yeni aldığım mumlarımda güsel kokuyor
ve son olarak yaylamızda her bahar açan kokladığında selavat getirmen gereken o miiiissss gibi SÜMBÜL kokusuna bayılırım.aklıma gelenler bunlar ama ben kimi ebelicem?neyse AZİMLİ yi ebeliyim tubi ebelemişti ama bi de ben ebeliyim:))

2 Comments:

kakaolusevgi said...

CANIM ALLAH BOZMASIN MAŞAALLAH.EŞ KOKUSU BAŞKA.ALLAH SİZİ HİÇ AYIRMASIN.BEN DE SOBELENDİM,HAZIRLICAN EN KISA ZAMANDA YAZIMI İNŞAALLAHHH.İYİ HAFTALAR CANIM.

Hüzünler Güzeli... said...

Allah kimseyi ayırmasın cnm hoışgeldin dünyama sende,artık yalnızlık bitecek sanırım:))sanal da olsa arkadaşlarım oluyor bu çok güzel:))sana da iyi haftalar cnm.