26 Eylül 2007

ÖLÜMSÜZ KIRMIZI GÜLLER...


Kan rengi, kıpkırmızı güllere bayılırdı.Zaten onlarla adaştı da...Rose...
Gül...Kocasının sevgili Rose'u...Her yıl Sevgililer Gününü kapısının önünde bulduğu enfes fiyonklarla süslü,kucak dolusu kırmızı güllerle kutlardı.Hiç aksatmadan.Hatta eşini kaybettiği yıl bile kapısı çalınmış,gülleri kucağına bırakılmıştı.Tıpkı geçmişte olduğu gibi,küçük bi kartla birlikte...
Her yıl güllere iliştirdiği karta aynı şeyi yazardı."seni geçen sene bugünkünden daha çok seviyorum..."Birden bunların son gülleri olduğunu düşündü.Önceden ısmarlanmış olmalıydı.Zaten herşeyi önceden planlamayı severdi.Gülleri vazoya yerleştirdi.Vazoyuda konsolun üzerine, eşinin kendisine gülümseyen fotoğrafının yanına koydu.Orada kocasının koltuğuna oturup,saatlerce gülleri ve kocasının fotoğraflarını seyretti sessizce.Bitmek bilmeyen bir yıl geçti...Yapayalnız ve hüzün dolu bir yıl...Sonra bir sabah kapı çalındı.Tıpkı eski günler olduğu gibi.Kıpkırmızı gülleri,üzerinde küçük kartıyla birlikte kapının eşiğindeydi.Sevgililer Gününü kutluyordu.Gülleri içeri aldı.Şaşkınlık içinde, doğru telefona gitti.Çiçekçi dükkanını aradı.Onu bu kadar üzmeye kimin hakkı vardı?
"Biliyorum" dedi çiçekçi."Eşinizi geçen yıl kaybettiniz.Telefon edeceğinizi de biliyordum.Bugün size yolladığım gülleri çok önceden ısmarlamış,parasını da peşin ödemişti.Hep böyle yapardı zaten,hiç şansa bırakmazdı.Dosyamda talimat var.Bu çiçekleri size her yıl yollayacağım.Bir de özel kart vardı,kendi el yazısıyla.Bilmeniz gerek diye düşünüyorum.Ölümünden sonra çiçeklere iliştirmemi istediği kart"Rose hıçkırıklarla kapadı telefonu...
Parmakları titreyerek zarfı açtı."Merhaba GÜLÜM!" diye başlıyordu kart."Bir yıldır ayrıyız.Umarım senin için zor olmamıştır.Yalnızlığını ve acılarını hissedebiliyorum.Giden sen,kalan ben olsaydım neler çekerdim kimbilir?Sevgi paylaşıldığında yaşamın tadına doyum olmuyor.Harika bir eştin,dostum,sevgilim benim...Sadece bir yıldır ayrıyız.Kendini bırakma.Ağlarken bile mutlu olmanı istiyorum.Onun için bundan sonraki yıllarda güller hep kapında olacak.Onları kucağına aldığında paylaşacağımız mutluluğu düşün.Seni hep sevdim.Her zamanda seveceğim.Ama sen yaşamalısın,devam etmelisin...lütfen...Mutluluğu yeniden yakalamaya çalış.Kolay değil biliyorum; ama bir yolunu bulacağına eminim.
Güller sen kapıyı açmadığın güne kadar gelmeye devam edecek.O gün çiçekçi beş ayrı zamanda gelip kapıyı çalacak, eve dönüp dönmediğini kontrol edecek.Beşinciden sonra,gülleri emin olarak ona verdiğim adrese getirip,seninle yeniden ve ebediyen kavuştuğumuz yere bırakacak... SENİ SEVİYORUM GÜLÜM...

14 Comments:

Ozer said...

vay vay vay aşk dedikleri bu dimi... süper aşkım nerden buldun bunu ya... görüyorsunuz değilmi arkadaşlar ne kadar duygusal ve aşk tutkunu bir sevgilim var...aşkım çok güzel bi yazı ben bile duygulandım valla ama ağlayacak bişey yok ağlama aşkım ağlama.....

Hüzünler Güzeli... said...

CANIM valla zor yazdım ya,ALLAHIM seni bana bağışlasın...(biraz bencilce oldu sanki yada tüm sevenleri birbirine bağışlasın deyim de kızmasınlar sonra:))

kakaolusevgi said...

YA,CANIM ÇOK DUYGULANDIM.ÇOK DÜŞÜNCELİ BİR ERKEKMİŞ AMA BU ŞEKİLDE GÜLLER GELSE İNSAN KENDİNİ DAHA ÇOK PARALAR,KAHREDER VALLAHİ :))
ALLAH AYIRMASIN TÜM SEVENLERİ CANIM.

Mutluveumutlu said...

Allah sevdiklerimizin acısını göstermesin. Tüm sevenleri birbirine bağışlasın.

Hüzünler Güzeli... said...

amin kıslar yaaa..ne diyebilirimki içim nası burkuldu yazarken...

Gamzeli said...

Bende bayılırım şu kırmızı güllere , kocişim hep getirir :)canım benim..

çok duyguluydu yaa :((

Hüzünler Güzeli... said...

hoşgeldin gamzeli...evet çok duygusal baksana benim kocacığı bile etkilemiş:)))

PERİLİ KÖŞK said...

hiii böyle aşk var mıdır ki?
bunlar işte böyle kitaplarda ,hikayelerde falan var ...
ciddiyim...

Gamzeli said...

Hoşbulduk canım, evet bayağı etkilemiş :)

Hüzünler Güzeli... said...

valla perilim gerçeğinini görmedim cnm,kanıtsız şeylere pek inanmam ama var olmasını umuyorum,umut dünyası işte:))

anemon said...

merhaba çok güzel bir hikaye canladırmasınıda izlemiştim ölümsüz ask ddkleri bu olsa gerek

Hüzünler Güzeli... said...

hoşgeldin civciv,kardeşimin lakabı bu aynı zamanda:)evet cnm ölümsüz aşk sanırım bu,evliliklerde aşk hiç bitmez inşallah...

PERİLİ KÖŞK said...

huuu nerelerdesin komşu komşu....

Hüzünler Güzeli... said...

burdayım şekerim:)) bayram temizliğindeydim,bugünde misafirim gelecek hazırlık yapıyorum iftara.