12 Eylül 2007

slmmmm

birazdan bi yazı aktaracam size bakalım beğenecekmisiz ama bulabilirsem arşivlerimi karıştırmam lazım,ama ondan önce bi iki kelime bişeler söyleyim,dün otobüs beklerken bi kadın geldi durağa zayıf çelimsiz başı örtülü köydeki ninelerimizin genç hali deyim yanında da oğlu vardı,neyse aynı otobüse bindik ben dışarıya bakıp dalmışken birden çaatt çuutt diye sesler duymaya başladım etrafa baktım ne bu diye,meğersem az ötemde saçı boyalı takılar makılar son stil bi ablam kucağında ilkokul çağlarında kızı ve oğlu fındık yiyorlar yanında da az önce duraktaki hanım oturuyor edepli bi şekilde,aklıma birden çok sevdiğim şu söz geldi NİCE İNSANLAR GÖRDÜM ÜSTLERİNDE ELBİSE YOK,NİCE ELBİSELER GÖRDÜM İÇLERİNDE İNSAN YOK
Bu nasıl bir tezatlıktır böyle bi koltukta bir anne ve oğlu adamaklıllı oturuyor,diğer koltukta ise bir anne ve iki çocuğu üstelik o toplumda etrafa aldırmadan çatır çutur kabuklu yemiş yiyorlar yasak olduğu halde,üstelik çocuk kabukları camdan dışarı fırlatıyor bazen,bi ara arka koltukta oturan adama gitti kabuklardan biri ama adam sesini çıkarmadı,ön koltukta oturan kıslara bakıyorum kulaklarının dibindeki sesten hiç rahatsız değiller alla alla dedim ben olsam kesin müdahele ederdim siz doğu bişey yaptığınızımı sanıyorsunuz?hadi sesten geçtim ama bu otobüste çocuklarda var canları çekse günah olmazmı? diye...
yada o kadını kaldırıp camdan dışarı atacan kökten çözüm:))şaka bi yana hakikaten sinir oluyorum böyle insanlara.Ben eşimle kıyıboyuna yürüyüşe gittiğimizde herkes gibi dondurma alır yeriz yada çekirdeğimizi alır küçükde olsa yakamozumuzu izleyerek yeriz ama bi çocuk gördüğümüzde hemen dondurmalar arkaya saklanır yada verilecek bişeyse teklif ederiz.Ya yemiceksin yada paylaşacaksın dimi yani yanlışsam lütfen düzeltin(aynı kamyon arkasındaki yazı gibi oldu yada otobüstedeki

3 Comments:

TuBiKKo said...

DOĞRU CANIM DOĞRU KESİNLİKLE HAKLISIN BEN DE ÇOK SİNİR OLUYORUM ÖYLE TİPLERE MİLLETİN GÖZÜNÜN ÖNÜNDE CANI MI ÇEKER KÜÇÜK ÇOCUK MU YASAK MI HİÇ ALDIRIŞ ETMEZLER....

Hüzünler Güzeli... said...

ne dersin atalımmı böylelerini camdan ha bak ben varım:))

Hüzünler Güzeli... said...

eksik çıkmış yahu yazım ama neyse önemli değil:))