18 Eylül 2007

Hmm buz gibi karpuz,hemde bal gibi üstelik 500 bin lira 50 kuruş oluyo sanırım:))bugünkü yemek kıymalıydı annemlere yaptım yayladan geldiler evlerinde bişe yok diye beraber iftar yaptık,ama kıymaya bol baharat koyduğum halde kokuyordu yine bana:((bi kase çorba içtim biraz yoğurt yedim 1,5 lt su zaten istemesemde içiyorum doydum yani,ama aklımda hep karpuz vardı şimdi kesitim bi dilim tadını çıkarıyorum,bugünlük yazacak pek önemli bişeyim yok annemler yarın gidiyor,bende pc nin yerini değiştiricem ve yine makinamın başına geçip sırtımı ağrıtıcam,hadi iyi geceler sizlere ben komşu bloglara bakayım:))

2 Comments:

PERİLİ KÖŞK said...

günaydın....
ben yemeklerimi yaptım,az sonra işe yani okuluma gideceğim...
sana da kolay gelsin....

Hüzünler Güzeli... said...

oooff müthiş bi yoğunluk seni bekliyor yani,hayat koşturmacayla geçiyor zaten dimi?Allah yardımcın olsun arkadaşım...