10 Eylül 2007

Geldimmm...



Uzun bi aradan sonra slm dünyacım,bu hafta benim için yoğun geçti.Geçen cumartesi özerin kuzeninin nişanı için alışverişe çıkmamızla başladı yoğunluk,pazartesi ve salı hazırlık aşamasındaydık ve salı akşamı osmaniyeye gittik.Aslında bulunmaktan hoşlandığım bi ortam değildi ama özer ve bikaç sevdiğim yetti bana o akşamlık.Gittiğimiz gün gece geri geldik çok yoruldum ve sabahki misafiri nasıl ağırlayacağımı düşünmeye başladım hemen biraz etrafı topladım ve yatağımda sabah nasıl bi kahvaltı sofrası hazıralasam diye düşünürken bi baktım sabah saat 06:30 olmuş hemencecik aşkıma börek yaptım pek hamaratımdır ben(milföyle yaptım ayol nerde bende o çabukluk)ama bi türlü uyanamadı,son anda aldığı kararla işe gitmicem dedi bende sinirlendim madem gitmicektin niye önceden söylemiyosun bende yatim alla alla....
Annem teyzem şükran özer ben ve misafirimizden oluşuyordu kahvaltı soframız güzeldi de,annemler yaylaya gitti o gün,misafirimizde 5 gün boyunca sadece kahvaltıya geldi.Özerde işe gitmemeyi fırsat bilip kuzenleriyle basket maçı yapmaya gittiler üniversiteye.son olarak pazar günü kocacımla güzeeeelll bi haftasonu geçirdik kahvaltımızı yaptık,keyif çayı,evi topla,otur gazete oku... derken akşamda bi mangal yaptık gün son buldu,tabi yemek yendi uzun bi süre sohbet ettik ve özlemişim böylesi uzun sohbeti.Sohbetten de bahsedeceğim size bakalım siz ne düşüneceksiniz ama şimdi temizlik yapmam lazım çoook işim var dünyam çoookkk..hadi arayı uzatmicam merak etme:))

2 Comments:

Mutluveumutlu said...

Hoşgeldin , hızlı ve yorucu bir hafta olmuş ama güzelmiş. Allah ağzınızın tadını bozmasın :)
Sohbetin konusunu analr gibi oldum ama sen söylemeden ses çıkarmayayım, belki başka birşeydir :)))
Öptüm çok

Hüzünler Güzeli... said...

sağol canım,kimsenin ağzının tadı bozulmaz inşallah.eğer sohbet konumu doğru tahmin etmişsen çok şaşırırım valla:))bugün yokum birazdan çarşıya çıkıcam gelince başlarım artık ben de seni öptüm cnm...