17 Eylül 2007

herkese iyi haftalar...


işte bu kedicik gibi mayıştım şu anda.eveeeettt neler yaptınız haftasonu?ben anlatayım hemen,cumartesi, benim koca erken gelecek diye beklerken bi baktım gece 2 de geldi.saat yarımda aradı çıkıyorum cnm ben dedi tmm bekliyorum dedim.yattığım yerden tv izlerken(izlemem çünkü sevmem kendilerini,zap yaparım sürekli)uyumuşum,ne olduğunu anlamadım kapıya gittim uykulu halde baktım ses var ayak sesi yani kapıyı açtım ve söylediğim ilk söz şuydu:
-evde kimse yok,niye yok???
güldü bizimki;-hadi yat cnm bak geldim ben
-neden geciktin?
-patron yemek ısmarladı
-ne yemeği bu saatte?
-kelle paça:))
-nerden esti ki şimdi
-bilmem oturduk konuştuk biraz
-iyi cnm afiyet olsun hadi yatalım
derken ben küt direk uykuya geçiş yaptım bi saniyede:)))tek geçerim herkesi valla bu konuda...bi baktım kolumda bizimki hadi cnm yatağa yat,yavaş çarpma....yaklaşık 2 saat sonra kendi de geldi yatağa,birden uyandım saate baktım 4 olmuş eyvah ben böreği nasıl yetiştirecem şimdi,çayda 5 dk da demini almazki...neyse olduğu kadar,yarım saatte herşey hazır ama börek bi türlü soğumuyor sıcak sıcak yedik valla
-sen niye yemiyorsun?-
cnm ben çok yedim yemeği acıkmadım daha,hem rahatsız eder şimdi acıkmadan yersem
-iyi cnm sen bilirsin..
Ben yine uyku moduyla atıştırdım,yattık sabah bi kalktım saat 9:30 bizimkini seyrederken yine uyumuşum 11 de kalktım,etrafı topladım bulaşık vardı çay bardakları borcam falan,işimi bitirdim saat 3 oldu bizimki uyandı,ikimizde sersem gibi hava da bi sıcak Allah'ım ne bu böyle?bi koltuk da o diğerinde ben,oyun oynamaya mecalimiz yok ama yine de oynuyoruz maksat vakit geçsin...neyse 6 ya geliyordu saat kalktık pazara gittik bolca meyve aldık,salatalık pahalanmış 1 ytl olmuş ama su gibi taptaze,neyse ordan baraj yoluna geçtik hasanustaya gittik açık havada kebep yemeye,et yediğim tek yerdir orası yani kıyma kebabı,önce çorba veriyorlar ama bu defaki çorba güzel değildi sanki dibi tutmuş gibi içemedim,yemeği beklerken gazete falan okuduk ama çok komikti bi tek biz gazete okuyorduk,10:30 da NBA maçı varmış off yine mi maç!!!neyse üzerinize afiyet karnımızı doyurduk,sonra eee ne yapalım?
-tamer abilere gidelim
-olur cnm gidelim
-yada gitmeyelim şimdi siz maça dalarsınız gecenin bi vakti dönmeyelim eve yarın işe gideceksin
-çerezimizi alalım evimize gidelim çay yaparım, bi de meyve hazırlarım sana ben:))
-tmm cnm bana uyar...
Eve geldik film izledik biraz maç başladı bende blog dünyasını bi gezim dedim neler neler gördüm GELİNCİK in bloğuna bi bakın derim valla:)diğer bloglardan da bikaç tarif aldım en kısa zamanda yapmak üzere.maç bitti bende pc yi kapattım kocacıkla otururken ben yine uykulu harikalar diyarına gittim:))))bazen ben bile inanamıyorum kendime 1dk sürüyormüyor bile uykuya geçmem,ne olacak halim bilmiyorum eeeeee siz neler yaptınız bakem yazın da okuyayım:)))iyi haftalar diliyorum hepinize.

4 Comments:

Mutluveumutlu said...

Ne güzel bir hafta sonuymuş. Huzurlu ve mutlu :) Allah ağzınızın tadını bozmasın canım. Benim haftasonumda güzeldi, blogta anlattım :)
Öpüyorum çok seni, iyi bir hafta diliyorum

Hüzünler Güzeli... said...

amin cnm sağol,ben bakıyordum bloğuna ama görmedim yazını,demekki yeni yazmışsın bide kakaolu yazmış yeni olarak onun dışında gezindiğim bloğlar hep aynı kimse yazmamıştı.geliyorum şimdi sana.

kakaolusevgi said...

CANIM BİZİMKİ DE İZLEDİ NBA MAÇINI,NE HEYECANLI MAÇTI,YERİNDE OTURAMADI KEMO :))
GEÇ YATTIK OYALANDIK O YÜZDEN.
TATLIM BANA DA BAKMIŞSIN,TEŞEKKÜR EDERİM.HER ZAMAN BEKLERİM ŞEKER.SEVGİLERİMLE.İYİ HAFTALAR.

Hüzünler Güzeli... said...

cnm ben sürekli bakarım zaten bloğuna,bende seni herzaman beklerim öpt.