15 Eylül 2007

bu ben miyim:))

inanamıyorum hayatımda ilk defa tatlı yaptım ve süperr bişey oldu,ağzında dağılıyo resmen bizimki tepsinin yarısını cuk indirmiş mideye,kolay kolay beğenmez herşeyi yedikçe yedi...
_hmm güzel olmuş canım eline sağlık
-afiyet olsun canım çok mu beğendin
-evet şekerpare gibi olmuş
-afiyet olsun bebeğim içine sevgimi de kattım ondan güzel olmuştur:))
tarifini veriyorum:1 pk margarin
1pk k.tozu+vanilya
1 yumurta
alabildiğince un evet bu kadar masrafsız bişe valla
şerbeti:3 bardak şekerle üç bardak su(su bardağı)
hamuru yoğurup istediğiniz şekli verin ben elma kadar bi parça aldım,tahtanın üstünde sıkma açar gibi yuvarladım paralel kestim küçük küçük,tubi kalıplarla yapacaktı,tepsiye dizdim fırına koydum pişince üstüne şireyi döktüm yalnız burda bi nokta var şireyi pişirmiyosunuz karıştırıp hamura döküyosunuz,hamur sıcakken şireyi dökeceksiniz.Bi de hamur şireyi çekince kocaaaaman oluyo ona göre hamurunuzu şekillendirin ok?hadi afiyet olsun

8 Comments:

Mutluveumutlu said...

Ellerine sağlık Tuğba, ramazanda tatlı canavarına dönüştüğüm için, bu tarif tam benlikmiş :)

Hüzünler Güzeli... said...

afiyet olsun tatlım:))zahmetsiz ve masrafsıf üstelik hafif de oluyor.ben devamlı yaparım artık,ramazanda insanın şekeri düşüyor ya iyi oluyo böyle bi yap bakalım beğenecekmisin:)

ümran said...

Tuğba cım benim kociş bi daha tekrarlarsa senin yöntemi deneyeyim :)) Bu arada ne zahmetsiz bi tatlı hakkaten malzemeleri de az,ramazanda gelen misafirler için ideal..

PERİLİ KÖŞK said...

merhaba,tatlının içine sevgini kattığın için eminim çok ama çok güzel olmuştur...
ne kadar az malzemeyle yapılıyor,kesin denemem lazım ancak şeklini anlamayamadım ,herhangi bir şekil versek de olur mu?..
teşekkürler,ellerine sağlık...

Hüzünler Güzeli... said...

limoncum umarım gerek kalmaz ama olursa da dene,hiçbir erkek evinde huzursuz olmak istemez o yüzden dikkatli davranır eminim.ben daha rahatım şuan bazen huysuz olmak işe yarıyo be yaw:))


perilim istediğin şekli ver tabi,önce şirenin içinde yüzüyor pişmiş hamurcuklar ama yarım saate kalmadan bi bakıyosun ki çekivermişler hepsini ve benim gibi tontonlaşmışlar:))) dur senin bloğuna yazayım geliyorum şimdi...

Hüzünler Güzeli... said...

gelemedim perili yaa kapıyı açamadım(sayfa görüntülenemiyormuş)neyse bak salatalık gibi ince uzun yap hamuru ve dikey değil de yatay olarak kes yani ben öyle yaptım sen yine istediğini yap,f.makinam bozuk kameramda dün bozuldu bakalım sırada ne var,resmini çekecektim olsaydı ama yok, masraf çıkacak bize yine:))

PERİLİ KÖŞK said...

tuğba kızlarımın okulu başladı benim de başladı yoğunluktan hiç bakamadım...
okey ,ben şekili gene anlamadım ama istediğim şekili vereyim diye düşündüm...
tekrar sağol....

Hüzünler Güzeli... said...

tabiki cnm istediğin gibi yap,kare kare de olabilir,şekilli de yapabilirsin afiyet olsun cnm...