5 Ekim 2007

kısa bir mola

epeyce bi zaman olmuş yazmayalı,temizlik yapıyordum bi de bizim şükran(kızkardeşim)bizde ya ondan bana fırsat kalmıyor pc,eveeeet neler yapmışım bakalım....tam 1 hafta önce bugün deryanın doğum günüydü ne alsak diye kara kara düşünürken aklıma onun renkli tabakları çok sevdiği geldi hemen tabakçımın yolunu tuttum.Rengarenk yapmış heryeri tabak bardak tencere çaydanlık vs....içim açıldı valla,neyse aşağıda gördüğünüz kalpli tabakları aldımben,şükran ise salata kasesi beğendi onu aldı(aslında benim gözüm onda kaldı ama 1 tane kalmış deryaya kısmetmiş)

gündüz gittik hediyesini verdik dayanamayıp:))akşamda öylesine gırgırına toplandık pastamızı yedik,haftasonu da sahura kalkamadık biliyomusunuz ve oruç tutmadık o yüzden,aslında tutabilirdik ama şükran tutamam dedi özer bende tutmam dedi iyi dedim siz bilirsiniz,pazar günü bi sıkıldık bi sıkıldık ben bol bol defile yaptım onlara bendeniz tonton manken:)))sonra enişte ile baldız duramadılar salonun şeklini değiştirdiler halbuki 2 gün önce değiştirmiştim ben zaten,tekli koltuların birer kolunu çıkarttı bizimki birleştirip çiftli koltuk yaptı(çok uğraştı ama)bilgisayarı oturma odasına aldık, ağaçlara su verme sırası bizdeydi ama özer uyuşukluk yaptı ve sulamadı,haftaiçi benim üstüme kaldı sinir oldum:((bu arada size tarifini verdiğim tatlıyı gül şekliyle yaptım bakııın:))
yakından çekince kocaman görünmüş:)
aslında yazacak ve göstereck çok şey var ama çok işim var mutlu sonla bitirim belki daha sonra devam ederim

2 Comments:

Gamzeli said...

Ayy tabaklar çok hoşmuş vallahi, bulursam bende alacağım öyle gerçi benimvar ama düz kase şeklinde rengarenk ben böyle kalpli istiyorum...

Tatlında çok güzel görünüyor harika tek kelime ile, oruçluyuz yapılırmı bu :)))

Kadir Geceniz Mübarek Olsun...

Hüzünler Güzeli... said...

sağol cnm hepimize mübarek olsun...sen de yap tatlı, malzemesini de yazmıştım hemencecik oluyo valla bak ben misafir yanında yaptım hiç beklemedik bile,hafif oluyor hem,yada gel adanaya ben sana yapim:))tabakları bende çok beğenerek aldım binbir türden şekil var elma şekilli bile var alacam kendime de,bak yine buraya gelirsen ondan da alırım:))sen iyisimi tatile falan gel buraya karlı çıkarsın deyim ben sana:))öpüyorum seni