8 Ekim 2007

10 Comments:

serinmavi said...

Hayırlı kandiller dilerim canım...........

Hüzünler Güzeli... said...

tşk ederim serin mavi,hoşgeldin cnm,hepimize hayırlı olsun inşallah az önce 2 rekat namaz kıldım ve bütün herkes için dua ettim kabul olur inşallah:)iyi geceler diliyorum...

Mutluveumutlu said...

Tuğba'cım slayt çok güzel olmuş. ellerine sağlık...

Adsız said...

slıde cok cici olmuş,Allah daim etsin mutlulugunuzu canım.. sevgiler

Hüzünler Güzeli... said...

sağol mutlucumsende yaparsın artık dimi bi slayt:))bekliyorum...

Hüzünler Güzeli... said...

tşk azimli, nerelerdesin sen?bloğuna da giremiyorum...öptüm cnm.

PERİLİ KÖŞK said...

çok güzel ,mutluluk dolu fotoğraflar,Allah her daim mutlu etsin sizi.....

Hüzünler Güzeli... said...

hepimiz mutlu olalım inşallah cnm çok sağol...

Gamzeli said...

hayırlı bayramlar diliyorum canım...

Adsız said...

buraya mail at canım davetiye yollayayım sana azimlice@gmail.com