8 Ekim 2007

günaydınlar...


çok güzel bi haftasonu diyemicem ama çok güzel bi pazar geçirdim dün çünkü canım arkadaşım BETÜŞ ve SEÇKİN bize iftara geldiler:))ilk defa bi arkadaşım evime geldi yemeğe,ondan başka arkadaşım da yok zaten burda.bi güzel iftarımızı yaptık
yemeğimizi yedik çayımızı içtik sonra ben onlara fix tatlımı yaptım:))onlarda çok beğendiler seçkin için biraz koydum ve eve götürdüler,bu arada bu tatlıyı yapan yokmu aranızda hı?beğendinizmi sizde merak ediyorum,tatlıyı yerken resim çekilmek geldi aklıma ama tabaklar çoktan boşalmıştı bende tepsiyi önümüze koydum öyle çekildik:)

benim koca bebek grip olmuş tadı yoktu dün,yemekte daha belli tabi:)betüşgilde çok oturmadılar otobüs bulamayız diyerek, hiç istemedim gitmelerini ama bişe de diyemedim
Cuma günü de misafir vardı özer işyerinden 2 arkadaşını çağıracaktı cumartesi için,ama cuma günü evli bi arkadaşı bizi yemeğe alın ya demiş özer de ayrı ayrı almayalım hepsini bir alalım dedi iyi bari dedim hiç sevmem emri vakileri ama neyse,menüdeki balık bayat çıktı çok sinirlendim ne yapacam diye uğraşırken buzluktaki mantı geldi aklıma hemencecik yapıverdim,tlf çaldı arayan özerdi:
Hayatım halil bey de geliyor yemeğe
Tamam cnm gelsin...halil bey patronları oluyo bu arada,yine bilindiği gibi yemek çay tatlı falan...ama bu defa ben tatlı yapmadım patron getirmiş sağolsun,ama yiyemedi kendisi yemeği yiyip gitti benimde bi ailem var arkadaşlar size doyum olmaz diyerek e halil beycim oldu mu böyle sen bizim kocalarımızı işyerinde normal saatte gönderme eve ama sen ailem var diyerek git cık cık cık...haksızlık yani düpedüz...
Neyse şuraya bi de uzun uğraşlarımızı atayım,ne çok yorulduk şükranla

mantıları döktük teker teker,uyuklayarak:))sonra fırınlayıp dolaba attık..betüş,seçkin,özer,şükran afiyetle yediler ben etli kıymalı yemediğim için ve kendim yaptığım için suyuna ekmek batırdım bikaç kere sonra hemen yaprak sarmasına saldırdım:))
Evet çok yorucu 3 gün geçirdim hala yorgunum üstüne bi de annemler yayladan geldi şimdi oraya temizliğe gidecem,mutfağı dökmüş annem gelirmisin dedi tmm dedim doğal olarak,ah ellerimi bi görseniz tırnak etlerim çekildi geriye manikürlü gibi oldu valla,parmaklarım pütür pütür oldu,cumartesi eldiven aldım groseriye gittik,annem titiz kadındır bol bol hipoyla yıkarız şimdi herşeyi,ev baştan sona hipo kokacak:))Hadi bana kolay gelsin benim işlerim daha bitmedi ama bayramdan sonraya kalır artık ne yapalım annecik daha önemli onlara çok misafir geliyor çünkü...hadi hoşcakalın...(çok fena uyku çöktü yaws)

8 Comments:

TuBiKKo said...

Hayııııııırrr olaaaamaaazzzz...Yoksa benim mantılarımı mı yediniz :( gelemiyorum diye.Küserim bak,Valla küserim :( :( :(

Hüzünler Güzeli... said...

yok yahu olurmu öle şey?resmini çekip gönderirirm bak:))tövbe tövbe...

PERİLİ KÖŞK said...

iftar yaptım az önce ama bunları görünce fena oldum ya...
herşey çok güzel elinize sağlık...

Hüzünler Güzeli... said...

Allah kabul etsin perilim,evet herşey güzeldi ama benim için güzel olan yaprak sarmasıydı:))bigün yolun düşerse gelirsin ikram ederim sanada...

ümran said...

Ne hamaratsın maşallah yaw..Sen kesin içli köftede yapabiliyosundur..Kadir gecen mübarek olsun bu arada,bir de bloguma bıraktığın yorumlar için çok teşekkür ederim canım..Öpüyorum seni çok..

Hüzünler Güzeli... said...

beni şımartıyorsunuz kuzum:))yaparım tabiki limoncum ama ben hiç hamurunu hazırlamadım annem hamurunu hazırlar ben yoğururum beraber yaparız,tubikkoya sözüm var yapıp gönderecem istanbula,mantısını ve yüzük(yüksük de deniyor)çorbasını yaptım sıra içli köftede...seninde kandilin kutlu olsun cnm,ben hep bloğundayım zaten,iyi geceler...

serinmavi said...

Hayırlı ve huzur dolu bir bayram diliyorum....
Selam ve sevgiler....

Hüzünler Güzeli... said...

umarım herkese hayırlı bi bayram olur serinmavicim,çok sağol...