26 Ekim 2007

:(((

bu kızı gördüm ve işte bu dedim,aynı benim küçüklüğüm,aynı surat asışım...özer bu gece bursaya gidiyor işyeriyle birlikte...fuar varmış,patron özeri yanında istiyormuş...bende yanımda istiyorum...dün biraz atıştık bu yüzden...gitmemeye karar verdi ama bugün aradı işyerinden...ne yapıyoruz kesin olarak?neyi?bursaya gitme işini...ben sana fikrimi söyledim...kararlımısın canım...canım gitmeyi çok istiyorsan,ille de gidip göreyim diyorsan ve patronunda seni bu kadar çok istiyorsa yanında...git...içimden gitme diyorum tabiki ama duyamazki...ya canım şimdi...tmm özer git canım ne yapim...ne deyim...ama üzülmek yok tmm mı?tabiki üzülücem ne demek şimdi bu?tmm ama ağlama...ağlarım ben:(((ağlama cnm yaa...nasıl ağlamayımki...tmm evde konuşuruz...tmm:(((neden ve nasıl bu kadar bağlıyım ki?anlamıyorum...işe gitmesiyle başlıyor özlemim...aslında yanımdayken bile özlüyorum...acaba askere gideceğini bildiğim içinmi böyleyim?yoksa 8 sene ayrı kaldığım içinmi?abimin düğününe giderken istanbula yani,geceden başladım ağlamaya...yattım yanına...öpüp koklamaya başladım...nası gidecem ben?gitmesemmi ki?nasıl olsa bi de burda düğün yapılacak...evet evet gitmeyim...ama tubi küser...offff....ne yapacam ben...derken gece boyu onu seyrederken bi baktım ezan okunuyor...birazdan çıkacaz...kalk tuba hazırlan...ben gidiyorum aşkım...iyi uykular...iyi ki uyanmıyorsun yoksa nasıl giderim...kapıdan çıkana kadar kaç defa gittim yanına Allah bilir...ağlayamadım...anlarlarsa kötü olur...ağlamamlıyım diye tekrarlıyorum içimden...boğazım ağrıyo...nefesim kesiliyo...arabaya biniyorum...mantomu unutmuşum...oley bikez daha öpecem kokusunu içime çekecem...alıyorum mantomu tekrar aşağı inip arabaya biniyorum...teyzemlerin yanına,babamlar önden gitmişler ilerde buluşup beni o arabaya bindirecekler...dayanamıcam...ağlıyorum...diloş ablam ne oluyo diyo...daha çok ağlıyorum...teyzem kızıyo...şşşttt olmaz...baban görmesin...gidip gelecez işte zaman çabuk geçer kızım...teyze ben dönmek istiyorum gitmiyorum düğüne falan...hadiii tmm çıktık yola işte sus...buluşuyoruz babamla arabaya geçiyorum...şükran başlıyo anaa ağlıyo bu anne...biraz uyursam iyi gelir belki...uyuyamıyorum ki...offf saati gelsede uyandırsam aşkımı...kalkamaz belki geç kalır...şükran elinde fotoğraf makinası hadi resmini çekim kocana gösteririm bak şunun suratına...aynı eski günlerdeki gibi...sonradan öğrendim gülmeyi...resmi koyamadım ya olmuyor...elbisede dar geldi acaba rahat edecem mi onla...tabi saat başı arıyorum ne yaptın cnm nasılsın?yemek yedinmi?tmm bak o pudingleri ye sakın unutma,yazık bana bak giderayak yaptım sen ye diye...(ne fenayım hemen duygu sömürüsü yapıyorum cık cık cık...)tmm cnm yerim dikkat et kendine...tmm bebeğim bak böreği de ye unutma...tamaaaaammm...bi de yatarken...offf cnm tmm yaaa çocukmuyum ben...tmm aşkım niye kızıyorsun zaten sen yoksun yanımda ağlıcam nerdeyse...yok yok ağlama ben yerim hepsini aşkım merak etme...peki...vakit geçmiyor düğün günü gelmiyor...offff....kına gecesi yapılıyo önce,kına yakma şerefi bana veriliyor...unutuyorum üzüntümü sevindirik oluyorum...bol bol resim çekiyor ve çekiliyorum...düğün günü bakıyorum ki elbise bol geliyor üstüme...nasıl olur yol boyu hep abur cubur yedim...alla alla...girişte emoş teyzemin(tubinin annesi)arkadaşı herkese yerinin numarasını veriyo...küçük hediyelerle birlikte...yetişemiyor...biz kapıda gelenleri buyur ediyoruz...hiii birileri geldi yer gösterecek kimse yok...yazık tuba yardım et şu ablacığa...buyrun hoşgeldiniz yardımcı olayım hemen isim nedir...hmmm buyrun bu numaranız şuradaki masa...ablacık geliyo ay cnm çok sağolnası da öğrenmişsin tşk ederim...rica ederim ablacım sen işine bak ben hallederim burayı...nası başladı düğün nası bitti bilemedim...Allah'ım çok şükür bitti şimdi eve dönüp eşyaları alıp çıkıcaz yola...uyanıyorum bercesteye gelmişiz sipariş var pişmaniye:)hadi bende çıkim bi çay içim,bişeler alim bariuykulu uykulu alacağımı alıp oturuyorum yerime,çaylar geliyo...kızım bu ne diyo babam...pişmaniyeee diyorum...alıyor aldıklarımı kasaya gidiyor...meğersem ödeyip oturmak gerekiyormuş:))ben öderim baba demeye kalmıyor gidiyo babam...amaaaan napim uyku sersemiyim saat gece 3:30...aşkım napıyor acaba?dur bi arayım ama yok uyandırmayim şimdi...biraz daha uyursam vakit geçer ve ben adanada olurum...tuba uyan...geldikmi nihayet...hayır cnm kocan uyuyo evinde daha amcanlara geldik uyuyacaz biraz...offf ankaradayız daha...gidiyoruz 1 saat uyuyorlar ben tlf elimde bekliyorum 7:30 olmasını özeri uyandıracam...alışkın o benim sesimle uyanmaya...çok şükür bi çırpıda uyanıyorlar kahvaltı yapıyoruz hemen yola...Allah'ım gözümü kapatıp açtığımda adana da olayım...ama kapatamıyorum ki...uykum yok...sabır tuba az kaldı...evet bu yollar tanıdık geliyo bana...şükür Allah'ım nihayet...annemlere geliyoruz eşyalar iniyo,otogara dünürleri almaya gidiyoruz beni eve bırakıyorlar...yemeğe gidecez akşam gelecekmisin...yok biz motorla geliriz belki yada beklemeyin bizi yiyn yemeğinizi siz...bakarız buluşuruz ona göre...evim güzel evim...huzur dolu yuvam...ama özer yokken çok sessizsin be evim...hemen etrafı toplayayım vakit geçsin özer gelsin...akşam oluyo hemen...ve...işte aşkım karşımda...ne çok özlemişim bebeğim seni...bütün yorgunluğum gidiyor onu görünce...hemen hazırlanıp dışarı çıkıyoruz...geziyoruz...yemeğimizi yiyoruz...markete girip bişeler alıyoruz evimize gelip uzun oturup filmimizi izliyoruz,ben foto elimde resim çekiyorum,kameraya çekiyorum...kıyafetim uygun değil yoksa resim ve video koyardım gülerdik biraz...pudingler küflenmiş çünkü:)))resmini çektiysem koyarım bi ara...flashdikise atmıştım ordan bulmam lazım,hem resim koyamıyorum artık problem var hala...ilk ayrılık maceramız bu ve niye anlattım nerden esti bilmiyorum,çok uzun bi yazı oldu bu çooookkk...bu geceyi atlatırsam gerisi kolay,3 te çıkacaklarmış yola...ben nasıl uyuyacam peki ondan sonra...yarın çarşıya atmam lazım kendimi,yoksa ağlar ağlar dururum...pazar günü gelecek Allah'ın izniyle...annemlerde kalırım ben,evde bırakmazlar çünkü...halbuki kalırdım...hüznümü yaşardım sabaha kadar...özer gelene kadar uyurdum.gerekirse akşama kadar...o uyandırsın yine beni...her pazar olduğu gibi...iyi geceler bu yazıyı sabırla okuyan arkadaşlarım....
hah gelmiş resimleri ekleyim hemen...düğündeyiz annemle ben...

0 Comments: