27 Ekim 2007

bugün...

sabah şükran aradı kahvaltıya çağırdı...6 gibiydi yattığımda...bişeler yedik şükran arkadaşına gitti,anneme de hadi çıkıp dolaşalım dedim...eee ne de olsa sever gezmeyi...komşumuza uğradık çarşıda...onlar için kurulan pazarda yemek satıyo,tatlı ikram etti bize...kuzum da çok sever tatlıyı...kalktık yürümeye başladık,bikaç incik cıncık satan yere girdik sarmadı beni...çıktım afalladım,az önce çınçını gördüm ben burda...burası onun sokağı...annem gidiyor önden ben etrafıma bakıyorum...Allah'ım işte kafayı yedim şimdi...ya adım gibi eminim ÇINÇIN yazıyordu,hatta içeri girip bişelere bakacaktım...koştum annemin arkasından...ya burda az önce çınçının tabelasını gördüm burası orası ama kendi nerde???hah burdaymış yaaa...oynattım sandım,meğersem tabelayı 2 dk lığına indirmişler aşağı bişeler yapıyorlar...tövbe tövbe...girdik tabak çanak aldık...anneme terlik aldım...babam anahtarını almamış...hadiü gidelim dedi annem sonra yine geliriz...tmm dedim...ben yolda indim groseriye girdim...annem inmedi eve gitti...gerkli gereksiz bikaç parça bişeler aldım...baktım bu gidişle çok para harcayacağım...hadi yeter bu kadar dedim...ne oluyo?delimisin sen??yarın gelecek işte niye bu kadar kasıyorsun ki...millet şehit olmuş çocuğuna ağlıyor...sen 1 gün ayrı kaldığın kocan için trip yapıyon kendine...iyiyim şimdi...yarına az kaldı...annem arıyor gel hadi....tmm geliyorum diyorum ama pc nin başından kalkamıyorum...omzum ağrıdı...ben gideyim artık...yine tlf gelir şimdi...geç bile kaldım...hoşcakalın...

8 Comments:

Gamzeli said...

aman sorma bende bazen oynattım sanıyorum gördüğüm şeyi görmdim mi ne tuhaf oluyor ya :))

İyi yapmışsınız gezmişsiniz, annelerle gezmek çok güzel :)

Hüzünler Güzeli... said...

hiç sorma yaaa...valla oynattım sandım:))
evet canım güzel ama,özer gitmemiş olsaydı daha güzel olacaktı anneyle gezmek:)öptüm ...

Mutluveumutlu said...

Canım yaaa eşin Bursada tarım fuarındamıydı, ben gitmedim ama eşim gitti fuara, tanışırlardı kıs :) geldi ama dimi şimdi eşin , hadi gözün aydın, öpüyorum kocaman :)

anemon said...

bende ömrümü yedi evden uzak kaldığında öyle olurum seminere fşlan giitğinde biraz daha laıstım artık zaman ne lere kadir değilki yoksa etfarta cekilmez biri oluyorum

Hüzünler Güzeli... said...

aynen cnm,asar suratımı otururum herkes hep bi ağızdan bi offff çeker:))napim hep gözümün önünde olsun istiyorum...

Hüzünler Güzeli... said...

bizimkilerin işi tarım mutlucum,çok şükür pazartesi geldi,sanki aylardır görmemişim gibi....

PERİLİ KÖŞK said...

hadi gözün aydın hasret bitti demek...

Hüzünler Güzeli... said...

bitti perilim çok şükür,ama büyük hasret var ufukta...askerlik geliyor,af çıkar inşallah ve üniversiteye kaldığı yerden devam eder...yoksa uzun dönem yapacak askerliği...aahhh ahhhhh Rabbim ölüm ayrılığı vermesin de gerisine dayanırım...