22 Ekim 2007

bu akşam yalnızım...

birazdan başlayacak filmim,merakla bekliyorum...şimdi sıcak domates çorbamı içiyorum çok uzun zaman oldu içmeyeli,özer sevmiyo ya o yüzden almıyorum,ama şükran için aldım az önce,içine de kaşar rendeledim hmmm....aslında aklımdan ne yemekler geçiyor off sarma dolma makarna hiç üşenmem yaparım ama malum kilolar!!!ya bi bant varmış dur bi adına bakayım hemen...buldum diyet patch miş.ama 140 milyon!!!asla veremem ona o kadar para,özer spora göndermiyor,oryantale gönder dedim hayır dedi:((oysa hem oynamayı öğrenir hemde zayıflamış olurdum:(((kıskanıyormuş neyden kıskanıyorsa,adam 10 sene sonra kıskanmaya başladı iyimi?iradem zaten yok,alışmışım hep atıştırmaya boş durmuyo ağzım,meşguliyet bulmam lazım ama tek başıma hiç bişe yapasım gelmiyo...temizlik yemek ikilisinde gidip geliyorum...özer bugün geç gelecek,şükranla ben yalnızız,annem yaylaya gitti bikaç güne kadar gelecek...
Neyse benim film başlıyo ben gider...

6 Comments:

anemon said...

O DEDEĞN BANTTAN BENDE BAKARIM DİYODUM VERMEM BENDE O PARAYI BİRDE YAN ETKİSİ VARDIR SPOR BU SENE ESKİDEN DÜZENLİ YAPRDIM YAPMADIĞIMDA BEL CEVRESİNDEKİ YAĞLARDAN BELLİ OLDU ZATEN CAN SİMİDİ YAPTIM AVUNMAMDA O BENDE KENDİME MEŞKALE BULMALIYIM ZATEN YEMEK DEĞİL HAREKETSİZLİK KİLO ALDIRIYOR İNDANA
NE YAPALIM KİMİ YER ALMAZ BİZDE SU İÇSEM YARAYANLARDANIZ GALİBA :))))

Hüzünler Güzeli... said...

ya civciv çok canımı sıkıyor bu kilolar,sinirden ha bire yiyesim geliyo:))bi yere sığmicam sanıyorum göbek oldu 2 kat,dar giyemiyorum,ayaktayken içime çekiyorum ama oturuncagerçek ortaya çıkıyo...offf ne yapacam bilmiyorum...

Gamzeli said...

canım biraz daha dayan zayıflayınca herşeyi yersin, insanda yemeden duramıyor ramazandan da çıkınca afedersin aç gözlü gibi olduk.

ben 52 kilodaydım , 48 e düşmüşüm ramazan da , bakalım alabilcem yine kilo :)

Hüzünler Güzeli... said...

gamzelim,ben de bi düşebilsem 50 lere ne isterimki başka:)))

kakaolusevgi said...

Canım film nasıldı?Beğendin mi?
Valla kilolarla işimiz zor,ama artık barıştım,hayat böle de güzel :))

Hüzünler Güzeli... said...

film her zamanki gibi harikaydı,artık ağlamıyorum alıştım sanırım...hayat böyle de güzel tabi ama rahat bırakmıyorlarki:))