23 Ekim 2007

ondan,bundan,şundan...

tarif edemicem belki ama garip hissediyorum kendimi...sinirliyim ama bi o kadar sakin...gece oldu küçücük böcek sayesinde korkum yeniden başladı,hadi ya yatarken üstüme gelirse??dün tam takır heryeri silip süpürdüğüm halde neden nasıl çıktı karşıma yatak odamda?hemde şifoniyerin arkasından...uyuyamadım lambayı yakıp oturdum yatakta...özeri sinirlendirdim,kendim zaten sersem gibiydim,kalktı su içti lambayı kapattı,beni yatırdı...yok bişe yat hadi...umursamadı çünkü biliyordu yersiz bi korku olduğunu...uykusuz kaldım,korktum...
Ev sahibimi öldürmek istiyorum ama nasıl yapacam?:))bi kaşık suda boğsamda "aa biri boğulmuş"numarasına mı yatsam...sonra gitsem buralardan...özerle tabi onsuz olmaz...bugünde geç geliyo,henüz gelmedi özledim çok...kızıyorum artık geç gelmesin...hep benle olsun,hiç gitmesin yanımdan...askere de gitmesin...işe de gitmesin...gece beni korkutan hamamböceğini de öldürsün...üstümü örtmesin sıcak oluyor...çok yemek yesin,birazdan gelecek 1 dilim pizza var,tost ekmeğimizde var tost yapacam enişte baldız yicekler kaşarlı sucuklu tostları...bende yerim belki...
Balkonda nescafe keyfi yapmak istiyorum ama cnm çok çekmiyo nescafe...2 dilim sakızlı muhallebi var özeri bekleyen...aslında şeytan ye diyor nede olsa bi paket daha var yarın da onu yaparsın...özerde niye yemeyip beni delirtiyorsa cık cık cık...alanisin şarkısı takıldı dilime girişteki video hand in my pocket...l m broke but l m happyyyy...
Nescafe yapmadım ama balkona gidiyorum şarkı söylemem lazım,aşkımın gelişini beklerim hem...buraya ilk taşındığımız gece geldi aklıma...bi yere davetliyiz evi taşıdık yorgunuz gitmek istemiyoruz,ama ısrar çok,ceple arıyorlar...hazırlanıyoruz yatağın üstünden birbirimizin kıyafetlerini bulmaya çalışıyoruz...kıravatı bulamıyorum...bende takıları bulamadım daha...hay aksi gitmesekmi...hah bak burdaymış...gidiyoruz nihayetinde...yemekler geliyo,açız tabi,ara sıra kimisi eşine 1 adet gül hediye ediyor,bikaç tanesi oooo çekiyo ben gülümsüyorum,sonra eşim elinde 7 tane gülle geliyor:))kızarıyorum herkes birden daha uzun bi oooooooo çekiyor...ne gerek vardı şimdi buna...ben gül falan istemiyorum atmaya kıyamadığımdan çürümüş çiçekle doldu ev...neyse hadi diğerleinin arasına koyarım...evimize geliyoruz yatacak yer yok...yatağın üstü full dolu,neyse çekyatı açalımda idareten yatalım bu bu gece napalım...el yüz yıkanıyo,bizimki hadi nescafe içelim diyor,kargaşada yapıyorum işte...balkona geçiyoruz 1 mayıs,kahveler buz gibi oldu,üşüdük titriyorum hemencecik içiyoruz,aaa kocam geldi ara veriyorum 2 dk...kocaman sarılmam lazım...

Hadi bitiriyorum ben,canım geldi,keyfim de yerine geldi,ben şyle güzel bi sofra kurayım bebişime yesin...şükranıda uyandırayım...hadi öptüm sizleri...ohhh rahatladım valla yazınca ve de aşkımı karşımda görünce...şimdi daha iyiyim...iyi geceler sizlere...

0 Comments: