18 Ekim 2007

tekrar sahnedeyim...

günaydın herkese,ancak kalkabildim malum dün salçalık biber yaptık akşam eve geldim bi novalgin attım ağzıma yattım belki şimdi bi daha içerim kolumun ağrısı geçmemiş ve bu kolla temizlik yapamam sanırım,yorganları çıkaracam güzel bi güneş var bugün ve hava tertemiz,halıları gönderecem yıkatmaya yavaş yavaş ev sererim çünkü,yatak odasının halısını da kendim yıkarım sanırım yada silerim pis değil çünkü biz kışın oturma odasında uyuyoruz tv orda olduğu için ama bu sene yatağımda yatarım çünkü yattığımız yerden salondaki tv görünüyor(ben bişe göremiyorum ama öyle bi problemim yok 1 dk içinde çoktaaaan uyumuş olurum)herneyse gelelim bayrama nerdeyse kurban bayramı geldi ben daha yeni anlatacam:)))şekerliğim boşaldı artık çocuklar için dolacak içi minik şekerlerden alıyorum gelen giden misafir çocuğuna onlardan veriyorum ve Bİ TANE ALABİLİRMİYİM demeleri çok hoşuma gidiyorkendisi yanda görülüyor şekerliğimin,kafasının olduğu yer yani içi boş ve ben oraya şeker koyuyorum,tv nin yanında duruyor çok severim böyle şeyleri:)))


bayramın 1 günüçok fena hastaydım,arefe gününü hasta geçirdik ben,kaynım ve kızı polen,bende açılırız diye bi de artık son gün diye ay bi de alışveriş yapalım diye dışarda geçirmek istedim poleni de aldık motorla çıktık yemek yemeye,hasan ustaya gittik dopdoluydu,çıktık kolcuoğluna orasıda dolu hatta adamlar dışarı taşmışlar,başka bi yere gittik oturduk özer sigara almaya gitti geldiğinde hala bizimle ilgilenen olmadığı için sinirlendi kalkın gidiyoruz dedi,ezan çoktan okundu ama biz hala oruç oruç geziyoruz,hasan ustanın 2 şubesi uzak olduğu için gidemedik ama 1.ye tekrar gittik yer bulduk bu defa yemeğimizi yedik,özer abisini hastaneye götürmüş eve gelmeden önce yemekten sonra siz oturun ben abimi alıp eve bırakim dedi tmm dedik ve polişle resim çekildik
ikimizde hastayız ben grip o bronşit...özer geldi çarşıya gittik hasta hasta abla yeğen gezdik valla iş alışveriş olunca hastalığı bile unutuyoruz valla,eve döndük kaynımlara yani eltim ve özer bilere bakıp gülüyorlardı hastane oldu burası diye çünkü her birimiz bi yerde yatıyordu kaynımda faranjit olmuş,o gece çok kötülendim tıkandım nefes alamadım uyuyamadım öksürük vs...özerde uyuyamadı sabahı sabah ettik,kahvaltıyı yaptık,ilaçları içtim hazırlandık kayınvalidemlere gittik özerin dayılarıda ordaydıherkesi aradan çıkarmış olduk,karşıda da anneannemler ve benim dayılar oturuyor onlara da uğradık bikaç yerede uğradık,annemler evde yoktu eve geldiler onlarada gittik saat 2 gibiydi evimize geri döndük bi yatmışız akşam 6 da kalktık hazırlandık yine çarşıya pizza yemeye çok özlemiştim çünkü pizzayı yemeği yedik birazda turladık adanayı,CAFE ORA'ya gittik özer girelimmi dedi ben sevmiyorum öyle yerleri,e şimdi oraya kadar sürmüş adam girmek te istiyor tmm dedim,bişeyler içtik ben dayanamadım gidelim dedim,hem müzik(içerdeki ses kulakta probleme yol açabilir uyarısı vardı o kadar yani)rock cafe ya,hem sigara dumanı benim gözlerden yaş akmaya başladı,öksürük tuttu(ben iflah olmam hastayım ve motorla geziyorum)öksürük boğazımı tahriş etmeye başlayınca hastanenin ordaydık orda eczane çok ya nöbetçisine bakıyoruz uzaktaymış o da annemi arıyorum şurubunuz varmı diye,var ama misafirliktelermiş,kaynımı arıyorum,nerdesiniz diyorum hastanedeyiz diyor polişi getirmişler tmm deyip kapatıyorum tlf nu hemen karşı yolda zaten hastane,gidiyoruz ambulans geliyor ÇEKİLİN ÇEKİLİN diyip dağıtıyorlar milleti kaza olmuş yaralı getirdiler bizde içeri girdik bizimkileri arıyoruz bulamıyoruz tam dönerken eltim sesleniyor,korkmuş garibim o kazada biz de varız sanmış motorluyuz ya....polişinde bişeyi yoktu gece kötülenir diye doktora göstermeye gelmişler...
2.gün yine kahvaltımızı yaptık evimizde oturduk saat 333 gibi çıktık özerle benim mahalle arkadaşımız daha doğrusu özerin can ciğer dostu bizim ise evsahibimizin oğlu mustafa izmitten geldi eşiyle ve buluşmak istemiş çarşıya gittik bizim mekana FOTOĞRAFYA'ya,mustafa,kuzeni mustafa,diğer kuzeni emre,özer ben,özeri kuzeni fatih hep birlikte oturduk bişeler içtik eski günleri yad ettik,bol bol güldük,yemek de yicektik biz açtık onların gelmesini bekliyorduk hep birlikte yiyelim diye ama onlar yemeklerini yemişler,özer de yeriz biz bi ara dedi iyi dedim bowling oynmaya galeria ya gittik ama oyun salonu kapanmış,reale gidecektik çok uzak diye gitmedik vakitde ilerlemişti,tam evlerimize dağılıyordukki karting alanını gördük,gittik ama ilkgülle ben binemedik,ben bilmiyorum ilk defa binecektim ama eteğim kısa diye olmadı,ilkgülde hız yapanlardan paniklerim bildiğimide unuturum dedi binmedi,biz bol bol video çektik,resim çektik,eve döndüyorduk ki beyler başta benimki baraj yolunda bi paçacıya oturdu(bu arada ben arabadaydım motora özerle birlikte kuzen musti bindi ve bizden önde olduları için baktım bizimki oturmuş)neyse arabayı park ettik bende indim ve ilk cümlem:ÖZER BEN BUNU ASLA YEMEM,KİMSE ISRAR ETMESİN ÜSTÜNE PARA BİLE VERSENİZ YEMEM... oldu.biraz ilerde GÖKKUŞAĞI eğlence yeri vardı oraya gittim hamburger yaptırdım pepsimi de aldım bi baktım bizimkiler kapıda beni bekliyor,ne çabuk yedilerse yemeği???içerde küçücük göl vardı balıkların resmini çekim dedim ama 1 tanesini yakalayabilmişimevimize döndük nihayet,maç ayarlamış özerin kuzenleri üstümüzü değiştirdik halı sahaya gittik 1 saat sürüyo zaten geri eve geldik yattık,3. günde evdeydik özer bikaç arkadaşıyla bişeler konuşmaya çıktı,eve geldi motoru aldı babasının yanına gitti bende evi toparladım biraz,bi baktım özer geldi,meğersem ben saatlerdir mutfakla uğraşmışım:)))yemeğimizi yedik tv seyrederken uyumuşuz....böyle işte pazartesiden beri annemlerdeyim ve artık hep orda olacam sanırım:)))
hadi görüşürüz arkadaşlar,sabrınızdan dolayı çok tşk ediyorum:)))


kuzen(belli olduğu üzere çok soytarıdır kendisi)mustafa,ben,özer,kuzen emre,diğer kuzen(ev sahibinin oğlu)mustafa ve eşi ilkgül fotoğrafyadayız.

çok yakıştığı için musti poz verdi

özer hazırlanıyor
normalde 3 tur 15 ytl ama kuzen mustafa yani şu yukardaki bey:)) 9 turu 15 ytl ye bindi çünkü yarış yaptılar ve yenemedi,mızıkçılık yaptı bana yavaş arabayı verdiniz kabul etmiyorum dedi,bi adam ancak bu kadar komik olabilir yaaaa...Ah musti sen çok yaşa cnm benim...hadi ben kalktım temizlik beni bekler

11 Comments:

Mutluveumutlu said...

Güzel bir bayram olmuş tatlım, darısı diğer bayramların başına inşallah :)

anemon said...

oooo evdeki huzur bayramnda hastalılarla uğrasmıssın canım geçmiş olsun temizliktetede kolay gelsin temizlen hemn dön bloga emii

kakaolusevgi said...

canım öncelikle çok geçmiş olsun,ne gzüelk gezmişsiniz,sizde halısahaclardansınız desene :))Ayrıca gömleği çok yakışmış :)))
Şimdi nasılsın?

Hüzünler Güzeli... said...

amin mutlucum,inşallah...

Hüzünler Güzeli... said...

ah civciv,benim temizliğim hiç bitmez,takıntı olmuş gitmiyor valla cnm...

Hüzünler Güzeli... said...

sağol kakaolum,evet halı saha olayımız boldur bizim:)gömleği anlamadım ama açıklarsan sevinirim,şimdi iyiyim iyileştim çok şükür,thylot diye bi çay var limonlu,çok iyi geliyo valla eczanelerde satılıyor grip olan herkese tavsiye ederim...

Hüzünler Güzeli... said...

kakaolu ben sana gelemiyorum dedim ama görmedin sanırım,kapıyı açacakmısın?bloğun şifreli olmuş:((

ümran said...

Çok geçmiş olsun..Ya şekerliğine bayıldım nerden aldınn ??

Hüzünler Güzeli... said...

sağol limoncum,şekerliğimi pasajların olduğu sokakta hediye diyarı diye bi yer var,1 ytl den başlıyo 80 ytl ye kadar ne istersen var,hatta 1 ytl ye aldığım toka kutusunu da gösterebilirim:))

PERİLİ KÖŞK said...

yine çok hareketli günler geçmiş bakıyorum,
umarım şimdi iyileşmişsindir...
geçmiş olsun...

Hüzünler Güzeli... said...

ne dilediğine dikkat etmen gerek,sanırım dilek kapım açıkmış çünkü monoton bi hayatım vardı bildik işler falan,bigün bi arkadaşla konuşuyordum:ne güzel keşke benimde böyle hareketli bi hayatım olsa dedim ve sanırım kabul oldu:))iyiyim şimdilerde,küçük temizliklerim var biraz,yarın misafir gelecek sevdiğim insanlar Allah'tan yoksa çekilmezdi,evi topluyorum şimdi fena dağınık eeee bugün pazar:))öptüm cnm