16 Ekim 2007

geldi ve geçti....

evet gelecek diye beklediğimiz,gelince de bitecek diye beklediğimiz bi ramazan ayınıda bitirmiş durumdayız hayırlı uğurlu olsun.çok yorgunum bugün ben:(((saat 22:30 da geldik carrefour dan.deterjan ve yumuşatıcı almaya gittim güya annemle şükranıda taktım peşime,ondandı bundandı derken yine kaçırmışız biraz,otobüs bulamadık soğukta bekledik artiz kıyafetlerimizle mecbur başka bi otobüse bindik eve yakın bi yerde indik yürüdük,annemle ben dterjan poşetini beraber taşıyorduk,annem bu poşet yırtılır ver ben taşıyim dedi 10 kg bu arada,ben de yok ağır olur beraber taşıyalım işte dedim inat ettim aaaa biraz ilerde poşetin kulpu kopmasınmı:)))elimizdekileri bırakıp bi güldük bi güldük sormayın millet de bize bakıyor tabi:)))konuşamadık gülmekten yeter dedim valla biraz daha gülersem hiç iyi şeyler olmayacak neyse hafiflettik kahkahamızı,anneme takıldım yol boyu benim tuttuğum yere bişe olmadı da senin tuttuğun yer nası koptu diye:))neyse zar zor eve geldik BURGER KING den yemek yaptırmıştık oturduk bi güzel yemeğimizi yedik beni eve bıraktılar özer geç gelecek bugün diye rahattım geç gittim eve yani,gündüz sabah pazara gittik pazar arabası bende diye yine elimizde taşıdık herşeyi,ben güya yufka ve yeşillik almaya,teyzem yeşillik almaya,annemde gezmeye diye çıktık evden,bi de yaşlı bi komşumuz var artislik yapıp onun bikaç ağır poşetini de aldım of ki offf....eve geldik yine,babam yaylaya gidecek diye börek yaptım ona,kendime de buzluğa atmak için sigara böreği sardım,benim 2.kat komşum da pazara gidecekti ama bebeği bırakacak kimse yok diye gidemedi,aradım dayanamadım sen gel bebeği anneme bırak biz bakarız sende pazarını yap deim tmm dedi,birazdan tlf çaldı beni karşılarmısın dedi çıktım evime yakın bi yerde kadın durmuş beni bekliyor,bi elinde pazar arabası kucağında çocuk...rezil olmuş hemen aldım çocuğu annemlere geldik o da pazara gitti,geldiğinde teyzemide çağırdım taze yeşillik alınca kısır yapmazsak olur mu hiç?hepberaber yedik bu defa kadın gidemedi hem pazarlıklar hem çocuk nası olacak?sen yemeklik bikaç malzemeni al kalanını akşam eve gelirken ben getiririm dedim tmm dedi annem dayanamadı kadın yemeklik ayırmaya başlayınca annem üşenmede götür hadi sevaptır dedi,fırtına vardı bugün bi de çocuk da rezil olacaktı,kalktım yine evime gittim çocuğu bıraktım geri anneme geldim,bulaşığı yıkadım carrefoura gittik ve çok şükür evimdeyim...ooofffff yoruldum ya yazınca zaten yorgundum bu yazıyı okuyanlarda muhtemelen bi derin nefes alır sanırım yüreğim tükendi yaw hem yaşa hem yaz:)))bayramıda bi ara yazarım çünkü şimdi bitkinim hem de yarın 7 30 da anneme gidip salçalık biber temizlicem,öğleye doğru şükranla birlikte spor ayakkabı almaya gidecez ben aldım kıskandı hanım:))aynısından istiyorum dedi naparsın tek kızkardeş evin en küçüğü(21 yaşında)bu hafta yoğun olacak sanırım daha evimi temizlicem ben yaaaa:((((

4 Comments:

ümran said...

Okurken içim şişti yaa,sen yazdın ben yoruldum :))

kakaolusevgi said...

Canım ne çok yorulmuşsun belli,ama iyi olmuş hem ihtiyaçlarını almışsın ,hem de komik geçmiş anlarınız ne gzüel.Annenlerle de zevkli olmultur çok.

PERİLİ KÖŞK said...

hoh nefes nefese kaldım ,bu kadar şeyi nasıl sığdırdın bir güne kuzum...
yolda gülmenize ben de güldüm burada...
severim öyle anları...

Mutluveumutlu said...

Hakikaten çok yorulmuşsun :) Ama eğlenmişsinde belli, daha ne olsun :)