11 Ekim 2007

yarın bayrammm


Hepimizin bayramı mübarek olsun inşallah,bakalım nasıl bi bayram geçiricem bu sene...Özer babannesine gitmek istiyor köye bense daha sakin bi zamanda gidelim diyorum.Aslında bende gitmek istiyorum köye,köyün bayramı daha güzel olur gibime geliyor hem hiç gitmedim daha ama burda kalıp bol bol gezip eğlenmek istiyorum,yine peşimize birileri takılmazsa yani...taktırmam ama yeterse yeter kim küserse küssün valla,bu bayramı en güzel şekilde değerlendirmek istiyorum ve bu da benim en doğal hakkım...neyse tekrar herkese iyi bayramlar diliyorum ve hepini çoook öpüyorum

3 Comments:

Adsız said...

iyi bayramlar canım valla en güzel şekilde geçir kafan nasıl istiyorsa öle yap,öptüm

PERİLİ KÖŞK said...

umarım dilediğince bir bayram olur ve istediklerini yaparsın....
iyi bayramlar...

Hüzünler Güzeli... said...

kafama göre olur inşallah azimlim,sağol cnm sana da iyi bayramlar...


umarım perilim,dilediğim gibi bir bayram dilediğim gibi bi hayatım olsun istiyorum,hayat çok kısa...iyi bayramlar cnm...